Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har brukt denne? Er den verdt pengene? Den er jo dyr,men funker den er det verdt det for min del.

Anonymkode: f603b...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen som har brukt denne? Er den verdt pengene? Den er jo dyr,men funker den er det verdt det for min del.

Anonymkode: f603b...8c4

Om det funker, avhenger jo litt av hvilke forventninger du  har til produktet :) Det er et serum med flere bra og aktive ingredienser for huden. Flere antioksidanter, peptider og fuktighetsgivende ingredienser. Det mest spennende på ingredienslista er noe som heter micrococcus lysate, et enzym som stimulerer cellereparasjon og er antiinflammatorisk og antibakteriell. 

Vær obs på at serumet også inneholder parfyme og et duftstoff (limonene) som mange med sensitiv hud kan reagere på. Det inneholder også retinylpalmitat, et retinoid som absorberes veldig sakte av huden og derfor kan bli eksponert for UV-lys og føre til dannelse av frie radikaler som kan skade cellene våre. Det anbefales dermed å bruke andre typer retinol esters enn retinyl palmitate. Skulle du allikevel foretrekke denne formen for retinol esters bør produktet brukes kun på kvelden og natten, for å unngå UV-lys.

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt den og likte godt konsistensen osv., men merker ikke noe forskjell om jeg bruker den eller cerave fra apoteket😆 Så da droppet jeg den kostnaden.

Anonymkode: 8c6b1...f2b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...