Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var barn ble jeg dullet mye med av kvinner, og de sa at jeg var en så skjønn gutt. Så jeg trodde lenge at jeg var attraktiv helt til jeg kom i tenårene. Jeg husker jeg overhørte to venninner snakke om meg en gang. Hun ene sa «han var kjekk» og da svarte venninnen «æsj nei herregud». Og når jeg senere var på byen var det veldig få kvinner som ga meg annen oppmerksomhet enn å se rask en annen vei hvis vi fikk øyekontakt. Med tiden lærte jeg meg å akseptere det selvfølgelig, men det var litt trist. 

Hvordan var det for dere andre? 

Anonymkode: a86bf...236

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg gikk mellomtrinnet.

AnonymBruker
Skrevet

På ungdomskolen rangerte guttene alle jentene i klassen, og jeg kom på nest-sisteplass. Jeg var høy, tynn, med  tannregulering og ja..tydeligvis ikke fin.😅

Så flyttet vi bort med min fars jobb noen år. Og da skjedde det ting med meg..jeg var litt som den stygge andungen som ble en svane. 

...og det var jo mer uvant. 

Anonymkode: fa9d2...eab

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så flyttet vi bort med min fars jobb noen år. Og da skjedde det ting med meg..jeg var litt som den stygge andungen som ble en svane. 

...og det var jo mer uvant. 

Anonymkode: fa9d2...eab

Men da er du jo ikke uattraktiv. 

Anonymkode: a86bf...236

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var fem år gammel

Anonymkode: ffd88...0a0

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

I barnehagen da bestekameraten min sa han ville gifte seg med venninna mi istedenfor. Hun ble babe og jeg ble takras.

Anonymkode: c79cc...6af

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å være attraktiv etter fylte 50, og det er en befrielse. Skulle ønske jeg hadde våget å være ulekker mye tidligere.

Anonymkode: e1982...a6f

• Hjerte 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Var vel 7-8 år.. 

Det har gått bra med meg likevel, det viste seg at det var flere parametere som var viktige enn utseende 😊

Anonymkode: 4b090...190

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

«Æsj! Nei Herregud» er en helt vanlig frase i tenårene blant jenter. Redselen for å bli mistenkt for å være forelsket og ertet, eller for å skjule at man er forelsket.

Blir sagt om omtrent 99% av gutter.

Smaken er som baken. Delt.

Anonymkode: 9a439...ad2

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Om noen er tiltrekkende og attraktiv er jo så veldig subjektivt. Kjenner jeg blir trist av å høre at når du både fikk tilbakemelding om at du var kjekk, og "æsj" at du velger å lytte til den kommentaren som er mest trist for deg. 

Jeg ville nok objektivt, uten sminke og klær og uten et smil, gått som en 3-er utseendemessig. Men med klær som gjør meg glad, et smil om munnen, og å våge å være meg selv kjenner jeg meg som en 8-er! 

Anonymkode: 13cd8...f0d

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt det problemet. Tvert om egentlig. 

Prøv å lev det livet med kontinuerlig sexpress fra utsultede kvinner. Ikke så enkelt det heller om det er noen trøst 

Anonymkode: 1ffd3...4bc

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøv å lev det livet med kontinuerlig sexpress fra utsultede kvinner. Ikke så enkelt det heller om det er noen trøst 

Da håper jeg du har en kvinne med et blikk som "kan drepe", og jager de fleste på dør....

Anonymkode: 556b1...8f1

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid vært fin

Anonymkode: d5466...b99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og skjønte at jeg ikke var søt eller kjærestemateriale da vi gikk i 5-6 klasse på barneskolen. Gutta var veldig interessert i mine venninner, ikke i meg. 

Slik fortsatte det også på ungdomsskolen, men i forhold til det har jeg nok en litt uvanlig vri på dette, for gutta hadde liksom bare plassert meg i ikke interessant- kategorien, mens jeg selv oppdaget at jeg hadde blomstret opp til en ganske pen ung kvinne før gutta oppdaget det. Husker jeg så i blader og kikket på modeller, og slo fast at jeg også hadde slik kropp, samt et regelmessig og pent ansikt. Da var jeg kanskje 15 år. Gutta våknet liksom angående dette først da jeg var 17- 18 år. Gutter jeg hadde vokst opp med sist. 

Anonymkode: af964...4fa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var mindre trodde alle jeg var en gutt siden jeg hadde kort hår...

Så det har jeg slutta med...

Anonymkode: 556b1...8f1

AnonymBruker
Skrevet

Har ofte blitt kalt feit av en av foreldrene mine. Men jeg er penere wnn vedkommende😂

Anonymkode: 6cd37...db4

• Hjerte 1
Skrevet

Har vel alltid skjønt det, men for alvor på ungdomsskolen. Jeg var alltid den som ble valgt sist av guttene, og det var aldri noen gutter som valgte meg i noe som helst. Hjalp selvfølgelig ikke på at jeg var stille og sjenert. Jeg var den som led i stillhet mens jeg observerte alle de flotte jentene blir valgt, på nytt og nytt. 

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Sånn har jeg følt det og, bortsett fra at jeg er kvinne. Har skjønt det at for å få fred må jeg enten være i forhold eller vente på å bli gammel. Vel, jeg fikk mindre oppmerksomhet som tykk, men slik orker jeg ikke å leve. 

Anonymkode: b805d...f72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen, har alltid prøvd å bli finere og være som andre ved hår og klær, følge moten. Men nå når jeg er 40 pluss har jeg skjønt at jeg er stygg😆men det er greit

Anonymkode: c6e0c...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...