AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Skal ha nye brødformer å hadde blitt glad for anbefaling om gode former. De bør være 30 cm lange. Har sett litt på noen å legger link til de under her, men vil høre om noen kjenner til disse eller kan anbefale noen andre. Har ikke lyst på rein silikonformer da jeg har dårlig erfaring med de, synes de mistet formen når brødene ble hevet under steking. Men har sett at det finnes silikonformer med stålkant - noe som sikkert gjør formen mer stabil. Legg gjerne med link https://bakerenogkokken.no/bakeutstyr/brodbaking/blomsterbergs-brodform-i-silikon-30-cm/ https://bakerenogkokken.no/bakeutstyr/brodbaking/dr-oetker-brodform-30-cm-emaljert-stal/ https://bakerenogkokken.no/bakeutstyr/brodbaking/pyrex-asimetria-brodform-kalstal-macadamia-30-cm/#reviews Anonymkode: 7a529...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Ingen som har noe å anbefale? Anonymkode: 7a529...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars Jeg har to av Blomsterbergs brødformer i silikon og er veldig fornøyd. Anonymkode: c5c99...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars Vi baker myyyye brød og har gjort det de siste årene, vært igjennom et par brødformer. Faktisk så er det IKEA sine som er favoritten. God størrelse og brødene slipper formen, også etter mange bruk. Anonymkode: 5f43b...abe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars Jeg vil også anbefale IKEA sine. Mine er en del år nå, men holder seg godt. Har «vanlige», altså ikke silikon. De jeg har er litt store da, så kommer an på om du ønsker så store former, men jeg liker de veldig godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars Le creuset er helt fantastiske, hele familien min har gått over til de! Men aner ikke hva de er laget av altså Anonymkode: 50fda...625 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars Tusen takk for svar dere Da har jeg litt å studere Ts Anonymkode: 7a529...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 7. mars #8 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Le creuset er helt fantastiske, hele familien min har gått over til de! Men aner ikke hva de er laget av altså Anonymkode: 50fda...625 Non stick eller støpejern ? Jeg har lyst å prøve den eller Staub sin Le Creuset, Heritage rektangulært fat med lokk 37,5x 24 cm cerise - Kitchn.no Gryte i støpejern, sort - Staub - 30 x 11 cm - Nettkjøp | KitchenLab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå