AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Har de siste månedene fått forsterket luktesans. Hadde god luktesans i utgangspunktet, nå er den for god. Holder på å bli tullete. Noen som har opplevd det samme, og vet hva det kan komme av? Anonymkode: 7cff9...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Er du gravid? Anonymkode: 32e13...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du gravid? Anonymkode: 32e13...784 Nei, det vet jeg med sikkerhet at jeg ikke er. ts Anonymkode: 7cff9...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har de siste månedene fått forsterket luktesans. Hadde god luktesans i utgangspunktet, nå er den for god. Holder på å bli tullete. Noen som har opplevd det samme, og vet hva det kan komme av? Anonymkode: 7cff9...71d Det kommer og går. Er det ikke veldig gode svaret. Min kommer og går med dagsform. Har du vært mye syk i vinter? Fått i deg for mye junk? Sovet for lite? Jobbet for mye? Unnlatt å ta vitamin d gjennom vinteren? Trent for sjelden? Ikke tatt stressmestring på alvor? Uansett - det går over. Men, ja, det ER irriterende. Folk flest vet ikke hvor mye de lukter. De to desidert verste luktene er lukten av dårlig vasket tøy og lukten av sykdom på menneske. Heldigvis har jeg aldri (til nå, man vet aldri) luktet blod på mennesker, så jeg lukter ikke mensen etc på forbipasserende (jeg har nok med min egen) men jeg gikk på skole med en som luktet det og han trivdes ikke med den skjebnen. Anonymkode: ff030...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer og går. Er det ikke veldig gode svaret. Min kommer og går med dagsform. Har du vært mye syk i vinter? Fått i deg for mye junk? Sovet for lite? Jobbet for mye? Unnlatt å ta vitamin d gjennom vinteren? Trent for sjelden? Ikke tatt stressmestring på alvor? Uansett - det går over. Men, ja, det ER irriterende. Folk flest vet ikke hvor mye de lukter. De to desidert verste luktene er lukten av dårlig vasket tøy og lukten av sykdom på menneske. Heldigvis har jeg aldri (til nå, man vet aldri) luktet blod på mennesker, så jeg lukter ikke mensen etc på forbipasserende (jeg har nok med min egen) men jeg gikk på skole med en som luktet det og han trivdes ikke med den skjebnen. Anonymkode: ff030...44b Kan svare nei på alle spørsmålene du stiller. Ikke vært så lite syk på mange år. Spiser sunt, og sunnere enn tidligere. Jobber akkurat passe, ikke stresset og ikke sliten (med unntak av noen dager før mens, dette er også oppstått i samme periode). Spiser D-vitamin inni mellom, har gode verdier, sjekket på rutinekontroll. Trener mer enn noen gang, og har ikke vært i så god fysisk form siden tenårene. Håper du har rett i at det går over, eller at jeg i det minste blir vant med det, så det ikke er så irriterende lengre. Føler det er på samme måte som da jeg var gravid, men da visste jeg jo med sikkerhet at det ville gå over. Anonymkode: 7cff9...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Hatt covid, hvis så,.. startet det i etterkant av det? Anonymkode: 9dcf2...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hatt covid, hvis så,.. startet det i etterkant av det? Anonymkode: 9dcf2...a83 Ikke som jeg kjenner til. Ikke vært syk eller forkjølet i forkant av at det startet. TS Anonymkode: 7cff9...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Les om "hyperosmi". Snakk med legen om det ikke går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Ja, fikk det etter covid. Skikkelig plagsomt. Føles som når man er gravid. Nei, jeg har ikke vært gravid de siste ti årene😅 Aner ikke hva man kan gjøre med det, jeg bare prøver å holde meg unna det jeg vet jeg ikke "tåler" av lukter. Parfyme er værst, så sier bare til alle rundt meg at jeg har parfymeallergi🤭 Anonymkode: 546d8...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå