AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hei noen som har tips. Kjøpte leilighet i høst. Men noe som irreterende er at ytterdøra har nok blitt vasket med noe form for skurekrem innvendig . Veldig mye skjolder og riper . Nå som vår sola kommer blir det enda mere synlig . Fins det noe måte uten å male den . Som kan hjelpe? Anonymkode: 9ac2f...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Er den malt og så slitt så er det nok bare maling som fikser den. Anonymkode: e59da...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er den malt og så slitt så er det nok bare maling som fikser den. Anonymkode: e59da...6c1 Ikke malt. Anonymkode: 9ac2f...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Vaske/avfette, pusse lett, grunning og maling tilpasset formålet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Trolltunge skrev (15 minutter siden): Vaske/avfette, pusse lett, grunning og maling tilpasset formålet. Avfetting har jeg ikke prøvd. Er det noe merke du anbefaler . Håpet jeg slapp å male men må kanskje det. Anonymkode: 9ac2f...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Avfetting har jeg ikke prøvd. Er det noe merke du anbefaler . Håpet jeg slapp å male men må kanskje det. Anonymkode: 9ac2f...6cd Jeg bruker salmiakk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Trolltunge skrev (22 minutter siden): Jeg bruker salmiakk OK takk skal prøve en ny runde i morgen 😊 Anonymkode: 9ac2f...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Men salmiakk vil ikke fjerne riper eller annen slitasje, den matter ned overflaten før man maler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Norges største utvalg av selvklebende folie | KONTAKTPLAST – Lindas Dekor Anonymkode: 281b3...f68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Kjøp ny dør. Anonymkode: ba004...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøp ny dør. Anonymkode: ba004...506 Ja hadde det vært en enebolig hadde det vært enklere her må alle dører være like osv Anonymkode: 9ac2f...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Vaske med skikkelig kraftvask, deretter voks. Anonymkode: 43073...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Norges største utvalg av selvklebende folie | KONTAKTPLAST – Lindas Dekor Anonymkode: 281b3...f68 Har du erfaring med å bruke dette på dører? Ikke for å kuppe tråden til ts, men jeg vurderer å legge dette på mine innerdører, og lurer litt på om det er godt holdbarhet eller om det blir fort stygt. Har det på vegg i et rom, å der har det holdt seg fint i mange år, men det er jo ingen mekanisk påvirkning på en vegg Anonymkode: acd3b...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå