Fruelena Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Kort eller kontant? – Kort. – Beklager. Vennskapskortet ditt ble avvist. – Dette må vel være en feil? En misforståelse? – Nei, dessverre. Ingen misforståelse. Kortet ditt har utgått. – Utgått? Nei, please. Vær så snill. Jeg kan betale kontant. – Det kan du ikke. Abonnementet ditt på vennskap er for lengst omgjort til et donormottakerkort. – Donormottaker? Hva betyr det? – Det betyr at du tok imot. Donoren ga. Balansekontoen var aldri jevn. – Nei, er det sant? – Ja, dessverre – sant. – Hva skjer nå? Kan jeg betale kontant i stedet? – Nei, dessverre. Du har ingen dekning, og vennskapstjenesten er ikke i bruk lenger. – Det må da være noe jeg kan gjøre? – Det finnes en siste avtale. En siste signatur. – En siste signatur? – Du lar giveren gå. Lar dem beholde stillheten sin. Og du får beholde stoltheten av å tro at dere bare … vokste fra hverandre. – Gjorde vi ikke det? – Nei. Du trengte en venn. Donoren trengte å være snill. Det var aldri to like sterke grep. – Så det er slutten? – Ja. Vil du signere? – Gi meg pennen. Endret 9 timer siden av Fruelena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå