AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Skrevet 5. mars Ungdommen min sier hen skal på overnatting fra fredag til lørdag. Burde ikke jeg ha hørt noe fra skolen? Anonymkode: 4734c...774
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Skrevet 5. mars Så klart skolen hadde gitt beskjed om dette. Anonymkode: 49998...116
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Skrevet 5. mars Når min ungdom har hatt overnatting med friluftsliv, får vi visma melding en god stund før, og mer info, pakkeliste etc Når det nærmer seg. Vi må og bekrefte at ungdommen får lov, og at regler og div er snakket om. Anonymkode: 253c1...31b 3 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Skrevet 5. mars Veldig rart at det er fra fredag til lørdag… Her er det mye som skurrer. Anonymkode: 262fa...892 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Skrevet 5. mars Har du ikke tilgang til ukeplan ? Anonymkode: e5d51...956 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars #9 Skrevet 5. mars Hahahaha jeg dauer 😂🤣 Hun skal nok på fest!! Anonymkode: 102bf...988 9
AnonymBruker Skrevet 5. mars #10 Skrevet 5. mars Er det gjennom valgfag friluftsliv? Anonymkode: e5d51...956
AnonymBruker Skrevet 5. mars #11 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det gjennom valgfag friluftsliv? Anonymkode: e5d51...956 Ser at du skrev det i overskriften. Her hadde de 2 dagers overnatting fra Torsdag- Lørdag ved avslutning av skoleåret gjennom valgfag friluftsliv Anonymkode: e5d51...956
AnonymBruker Skrevet 5. mars #12 Skrevet 5. mars Send melding til kontaktlærer og spørr om du kan få liste over hva de skal ha med seg på tur Anonymkode: e5d51...956 4 3
Gjest jegerrinne Skrevet 6. mars #13 Skrevet 6. mars (endret) Her så fikk vi info om dette på begynnelsen av året Her så var det som hadde friluftsliv som valgfag hadde 8 trinn overnatting med gåtur, 9 trinn vinter overnatting hvor de gikk på ski eller truger. 10 trinn kano tur og 2 over nattinger. Fikk pakkeliste dro i uka. Her er det og overnatting med klassen uten om også 1 overnatting i 8 klasse, 2 i 9 klasse og 4 dagers tur i 10 klasse. Turene i 8 og 9 klasse er forberdninger til turen i 10 klasse. Hadde sendt mld på skolen å hørt hvis dere ikke har fått penger info Her så var det i grupper og skulle lage pakkeliste osv med mat og det de trengte på turene Endret 6. mars av jegerrinne
AnonymBruker Skrevet 6. mars #14 Skrevet 6. mars Du hadde selvsagt fått beskjed for lengst dersom det var en klassetur, men du hadde også fått beskjed selv om det bare var valgfag og litt mer på sparket. Hør med skolen. Anonymkode: 70aef...5dd 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars #15 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hahahaha jeg dauer 😂🤣 Hun skal nok på fest!! Anonymkode: 102bf...988 Veldig skummelt å tenke på da dette dessverre er ei jente uten venner. Men, enig med dere dette skurrer big time!! Anonymkode: 4734c...774
AnonymBruker Skrevet 6. mars #17 Skrevet 6. mars Naivitetens mor dette her, selvfølgelig skal ungen på fest og overnatte hos kjæresten. Det trikset der brukte vi for femti år siden også. Anonymkode: a38b2...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #18 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Veldig rart at det er fra fredag til lørdag… Her er det mye som skurrer. Anonymkode: 262fa...892 Min sønn hadde også overnatting fra fredag til lørdag med friluftsliv i 10. klasse. Men vi fikk melding i visma, samt på siden til klassen på nettsida til skolen Anonymkode: 23560...370 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #19 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Naivitetens mor dette her, selvfølgelig skal ungen på fest og overnatte hos kjæresten. Det trikset der brukte vi for femti år siden også. Anonymkode: a38b2...7fb Hvilken kjæreste? Venner? Hun har ingen!! Og hadde jeg vært naiv så hadde jeg vel aldri tenkt å spørre her. Jada har vært ung jeg og Anonymkode: 4734c...774 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #20 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ring læreren og hør. Anonymkode: 7bec0...f84 Har sendt mld til lærer i friluftsliv. Anonymkode: 4734c...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå