AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Er det noen her som har leid ut bilen sin vis getaround og har måtte hente bilen på annet sted enn avtalt? Hvordan ber man om kompensasjon for det? Måtte hente bilen 3 mil unna avtalt leveringssted. Alle andre punkter er det mulig å be om kompensasjon for, men finner ikke noe om å hente bilen. Anonymkode: 534b7...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Utleier - Guide til levering av bil annet enn avtalt sted - Getaround Anonymkode: 0190f...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utleier - Guide til levering av bil annet enn avtalt sted - Getaround Anonymkode: 0190f...8c5 Ja, har lest den, men det står ikke hvor det skal legges inn krav om dette. Kun dersom bilen er tauet. Anonymkode: 534b7...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Kan du ikke bare avtale privat med personen som har leid? Be vedkommende om å vippse deg? En gang jeg ikke rakk å lade bilen jeg hadde leid før levering, ba eieren om at jeg vippset ham, og det gjorde jeg selvsagt. Anonymkode: 235aa...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan du ikke bare avtale privat med personen som har leid? Be vedkommende om å vippse deg? En gang jeg ikke rakk å lade bilen jeg hadde leid før levering, ba eieren om at jeg vippset ham, og det gjorde jeg selvsagt. Anonymkode: 235aa...6b9 Det var en spanjol, så blir litt vanskelig. Hadde det vært en norsk, så hadde det vært null problem. Anonymkode: 534b7...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå