Gå til innhold

Rettigheter ved bestilt møbel -forsinket levering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bestilte i slutten av november en stol i et spesielt stoff. leveringstid var 2 uker, de slukke sende sms. 

Hørte ingenting, og samtidig fant jeg en finere stol jeg kjøpte og tenkte at jeg kunne selge den jeg hadde bestilt når den kom. Vel, hørte ingenting og nå er det glemt for leeenge. Idag ringte de at jeg hadde uhentet vare.. 

har jeg rett å heve kjøpet ? 

Anonymkode: 9a0b5...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da må du undersøke hvilke vilkår som gjelder hos butikken du har handlet. Er det en kjede, har de nok info angående avbestillinger på sine nettsider. Der jeg jobber er vilkårene at dersom det er en «skreddersydd» vare som er spesielt bestilt og produsert etter dine ønsker, går det ikke å avbestille den. Er det en standard vare, noe jeg vil tro i og med at det var så kort leveringstid på stolen din, vil jeg tro det ikke skal være noe problem å slette ordren din.

Anonymkode: 00036...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...