AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg bestilte i slutten av november en stol i et spesielt stoff. leveringstid var 2 uker, de slukke sende sms. Hørte ingenting, og samtidig fant jeg en finere stol jeg kjøpte og tenkte at jeg kunne selge den jeg hadde bestilt når den kom. Vel, hørte ingenting og nå er det glemt for leeenge. Idag ringte de at jeg hadde uhentet vare.. har jeg rett å heve kjøpet ? Anonymkode: 9a0b5...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Da må du undersøke hvilke vilkår som gjelder hos butikken du har handlet. Er det en kjede, har de nok info angående avbestillinger på sine nettsider. Der jeg jobber er vilkårene at dersom det er en «skreddersydd» vare som er spesielt bestilt og produsert etter dine ønsker, går det ikke å avbestille den. Er det en standard vare, noe jeg vil tro i og med at det var så kort leveringstid på stolen din, vil jeg tro det ikke skal være noe problem å slette ordren din. Anonymkode: 00036...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå