AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Min er straks 149 og 43 kg. Bruker 158 i klær. Noen ganger 164. Stor gutt Anonymkode: aaf82...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Han er høy for alderen😊Min var 135 og 27kg, for liten av seg. Anonymkode: fc100...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden 1.48cm og 37 kg sist vi sjekket Anonymkode: eb223...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden 148 cm og 35 kg, lang og veldig tynn, men spiser som en hest. Str. 38 i sko 🙈 Anonymkode: 0a8b9...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Usikker men rett under 150, veier ca 35 kg . Anonymkode: acbb0...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Når 9 år var han ca 140. Usikker på vekt, men smal. Ikke den høyeste gutten i klassen, men ikke lavest heller. Anonymkode: 4bc6b...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden 150cm og ca 50kg. Høy og stor. Anonymkode: e53cc...202 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Han var vel ca 135 cm, husker ikke vekt - han var tynn som en strek! (Nå er han 19, og 190 cm ) Storebroren var ca150 cm, litt mer grovbygget. (Han endte opp på 180 cm) Anonymkode: 73d64...857 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Han er veldig høy. Usikker på mål, men nå må jeg kjøpe 164/170 i klær. Vet snart ikke hvor jeg må kjøpe klær lengre. Herrebutikker? Til en niåring🤷♀️ Anonymkode: cd37c...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Lillebroren min som er 8 år er knøttliten. Han er 120 og veier ca 22kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden 147cm og 31kg er min.. bruker str 152. 146 er for lite han var 58cm når ble født og😅 Anonymkode: 9ac1b...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han er veldig høy. Usikker på mål, men nå må jeg kjøpe 164/170 i klær. Vet snart ikke hvor jeg må kjøpe klær lengre. Herrebutikker? Til en niåring🤷♀️ Anonymkode: cd37c...ee7 Oi.Ja,da er han stor:) Anonymkode: aaf82...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #13 Del Skrevet akkurat nå Ca 135 cm og 30 kg. Spinkel type. Anonymkode: da33b...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå