AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har begynt på yin yoga, som er en rolig og skånsom form for yoga. Jeg liker å trene andre gruppetimer som går på styrke og kondisjon. Det var en som spurte om jeg hadde vært på trening den dagen, og da sa jeg nei, men jeg har vært på yoga. Hun mente det var trening, men for meg er det avspenning og velvære, men ikke trening. Hva tenker dere? Anonymkode: 91b54...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Ikke trening nei, men stretching og tøying. Anonymkode: d5376...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ja yoga er trening. For det første finnes det ekstremt mange forskjellige yoga typer fra smell harde treningsøkter der en svetter like mye som ved hard styrketrening og innheholder harde tekniske øvelser (bare et par eksempler:) Og så finnes det rolig yoga som f.eks mediyoga eller andre typer (som f.eks yin yoga) der det ikke nødvendigvis handler om å svette mest mulig eller vanskelige tekniske øvelser men om å roe ned, og strekkøvelser. Men Yin yoga jobber ikke med muskler men med bindvev men det er fremdeles trening. Og yoga som en samlebetegnelse omtales som trening Anonymkode: 49cf3...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå