Lysblomst Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars (endret) Hei, jeg har fortiden en ukes prøvemedlemskap hos sats i forbindelse med en kampanje som de har hatt gående. Til vanlig er jeg medlem på et annet treningssenter, men jeg merker nå at jeg har fått økt motivasjon ved å kunne gå på forskjellige gruppetimer hos sats. Jeg ønsker derfor å kjøpe en måneds medlemskap. Dette fordi jeg fremdeles har bindingstid på mitt nåværende senter og det blir for dyrt for meg å betale dobbelt medlemskap frem til bindingstiden er ferdig. Og jeg tenker at en måned til hos sats hadde vært bra for min motivasjon. Er det noen som vet om dette er mulig? Jeg ønsker altså ikke å binde meg i 12 mnd hos sats, men kun betale for en måned? Er det mulig? Jeg finner ikke noe info på nettsiden deres om dette. Endret 5. mars av Lysblomst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Du får opp muligheten når du setter opp medlemskap på nett i alle fall. Uten bindingstid koster 200 ekstra i måneden, så det blir en ganske stiv pris i mitt område i alle fall. Også må du huske å sjekke opp når fristen for oppsigelse er så du ikke betaler for flere måneder enn planlagt. Anonymkode: 9cd60...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars Ja du får valg om du vil ha med eller uten bindingstid. Men det koster mer om du velger uten bindingstid, lurer på om det er 100-200 kr ekstra så blir fort dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars Bare vær obs på at selv om det ikke er bindingstid så kan det være oppsigelsestid, på feks 2 mnd. Anonymkode: 4bbb4...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå