AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden Høyde: 161 cm Vekt: 58,5 kg Bmi :22,4 Midjemål: 72cm Aldri trent en dag i mitt liv. Strøk i gym på ungdomskolen og på VGS. Det sier sitt, da selv bare oppmøte er nok til bestått. Anonymkode: ac508...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): BMI passer best for de rundt 170cm, det er laget en formel som tar hensyn til dette, og den vil gi deg en BMI på 32,3. Rådet om å holde midjemålet under 80 cm er beregnet for kvinner på rundt 160cm. Anonymkode: 638af...6c0 Og? Livskvalitet er viktigere enn midjemål og bmi i mitt hode. Aldri hatt helseproblemer relatert til min overvekt. Anonymkode: c8b85...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden K 40 år 165 cm 53 kg 19,5 BMI 67,5 cm midjemål Går tur hver dag. Anonymkode: 51a1c...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden 160 cm, 62 kg (bmi på 24), midjemål er rundt 80cm (avhengig av hvor man skal måle fra 76-84cm). Trener 2-3 ganger i uka, mest cardio/løping + mye aktiv med to små barn. Bekymrer meg litt for midjemålet. Anonymkode: 6d2d7...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 146 cm, 64 kg, bmi blir da 30, midjemål på 76 cm Bmi bryr jeg meg svært lite om, da jeg er mye lavere enn gjennomsnittet, og bmi er beregnet på gjennomsnitts mennekset. Trener alt fra 2-7 dager i uken. Mye styrke og cardio. Går 15-30 tusen skritt om dagen. Anonymkode: c8b85...5ae AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Og? Livskvalitet er viktigere enn midjemål og bmi i mitt hode. Aldri hatt helseproblemer relatert til min overvekt. Anonymkode: c8b85...5ae Det var et svar til din første kommentar. Du liker ikke BMI og mener den ikke funker for deg fordi du er lav. Det er verre for deg å ha høy BMI fordi du er lav, og det betyr ikke at du ikke kan få konsekvenser for det i framtida. Du kan velge hva du vil gjøre med egen kropp, men ting du ikke liker kan være sant. Anonymkode: 638af...6c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivfmamma78 Skrevet 7 timer siden #26 Del Skrevet 7 timer siden 175 cm , 90 kg . Midje 80 cm. Trener 2-5 ganger i uka. Kondisjon og styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #27 Del Skrevet 7 timer siden Høyde: 167 Vekt: 52 Midjemål: 64 Jeg trener stort sett fire ganger i uken: to ganger klatring, to ganger jogging/løping. Anonymkode: 3ed74...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #28 Del Skrevet 7 timer siden 182 cm, 62 kg, midje: 69 cm BMI på 18,7 men litt avhengig av hvilken kalkulator jeg bruker. Der er laget en som skal ta høyde for høye og lave folk. https://tall.life/better-bmi-for-short-and-tall-people/ Trener ikke, absolutt noe jeg burde endre på, men ja, livet. Anonymkode: c3d8c...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #29 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er 168 høy. Kan ikke si noe om vekt eller bmi for da blir det slettet. Hadde 10 kg å gå opp. Gikk ned pga sykdom. Nå 7,5 igjen. Anonymkode: 03db6...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #30 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Livskvalitet er viktigere enn midjemål og bmi i mitt hode. Aldri hatt helseproblemer relatert til min overvekt. 1. Om man får livsstilsykdommer= dårlig livskvalitet. Man lever og nyter livet nå, men vil man ikke at det skal vare livet ut? 2. Det tar mange TIÅR.. Så med mindre du er i 80 årene så er det lite relevant og ingen garanti dessverre. Anonymkode: 39c71...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #31 Del Skrevet 7 timer siden 172 cm, 45 kg. BMI på 15,2. Midjemål aner jeg ikke. Trener ikke. Anonymkode: aafaa...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden 178 høy, 62 kg, 19,6 BMI, midjemål 71. Trener 5-6 ganger i uken (fordi jeg liker det), spiser sunt, aktiv jobb og aktivt liv generelt. Anonymkode: 9d007...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #33 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. Om man får livsstilsykdommer= dårlig livskvalitet. Man lever og nyter livet nå, men vil man ikke at det skal vare livet ut? 2. Det tar mange TIÅR.. Så med mindre du er i 80 årene så er det lite relevant og ingen garanti dessverre. Anonymkode: 39c71...f35 Livskvalitet er viktigst. Jeg har ingen planer om å bli veldig gammel. Er ikke mitt innlegg du svarer på men jeg er veldig glad i kroppen min og sånn passe aktiv. Så lenge jeg kan løpe opp trappa så er jeg happy😊 Anonymkode: 992a9...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #34 Del Skrevet 3 timer siden Så artig at så mange gadd å svare, takk alle sammen! Veldig interessant å lese! Grunnet til at jeg spurte var at jeg selv akkurat har begynt å registrere midjemål, før har jeg alltid bare sett på vekt og BMI. Selv er jeg 161 cm og 63 kilo, BMI 24,2. Har midjemål på 72 og er periodetrener. Nå for tiden trener tre til seks ganger i uken. Anonymkode: b372b...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #35 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei Hva er din høyde, vekt, BMI og midjemål? Trener du? Isåfall hva og hvor mye? Anonymkode: b372b...f3c Hva skal du med det? Anonymkode: 1f0a8...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 3 timer siden #36 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har bmi på 25. Men jeg trener mye styrke og har synlige ribbein og magemuskler. Har nylig gjort bodyscan, og har mer muskler enn "normalen" så jeg fikk et stort kryss over bmi og beskjed om at fettfri masse var høy, lav fettprosent og jeg ikke skal jobbe mot å redusere muskelmassen for å få ned vekta med ca 2 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 3 timer siden #37 Del Skrevet 3 timer siden Aner ikke bmi. Men er 162 høy og veier 63 kilo. Om det sier deg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #38 Del Skrevet 3 timer siden 167 og 79 kg, BMI på ca 28 og midjemål på 81 cm Anonymkode: 368f6...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #39 Del Skrevet 3 timer siden 175 cm og 78 kg. BMI rett over 25.Jobber meg mot 68 kilo, da er jeg på samme vekt som når jeg var 16 og brukte 36/38 i klær og følte meg vel. Problemet er at nå er jeg 40, og ser fremdeles ung ut i ansiktet. Redd det vil endre seg dersom jeg minsker såpass i fettprosent 🤷♀️ Kanskje det får bli en mellomting på 73-74 kilo…. Anonymkode: b9c70...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #40 Del Skrevet 2 timer siden 158 cm høy, 44 kg, BMI = 17,6 Sykler på ergometersykkel 1t tre/fire ganger i uken. Går 35 000+ skritt hver dag. Anonymkode: c159c...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå