AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hei Hva er din høyde, vekt, BMI og midjemål? Trener du? Isåfall hva og hvor mye? Anonymkode: b372b...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er 60 kg og 1.70. Så det er vel rundt 20 i bmi tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Anna Maria skrev (Akkurat nå): Jeg er 60 kg og 1.70. Så det er vel rundt 20 i bmi tror jeg. Jeg trener ikke, og midjen vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Anna Maria skrev (2 minutter siden): Jeg er 60 kg og 1.70. Så det er vel rundt 20 i bmi tror jeg. 20.8 i bmi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden 178 høy, 78 kg og 24,6 i BMI. Midjemål på 79 cm. Trener ikke fast, bare innimellom. Men går mye i oppoverbakke, spiller golf og har barn, så blir nå litt aktiviteter likevel 😊 Anonymkode: 79884...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei Hva er din høyde, vekt, BMI og midjemål? Trener du? Isåfall hva og hvor mye? Anonymkode: b372b...f3c Hvorfor er dette av interesse for deg? Anonymkode: fee51...bbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er 162 høy, 53 kg, BMI 20, midjemål 78. Jeg går daglig, jogger 2 dager i uken, og gjør styrkeøvelser 2 dager i uken. K56 Anonymkode: 66de7...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden 169 høy, 65-66 kg, BMI rundt 23. Midjemål vet jeg ikke. Jeg sykler til og fra jobb (22 km 4 dager i uka), løper 20-30 minutters turer 1-2 dager i uka for å få opp pulsen litt. Anonymkode: fe641...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden 168cm, 114kg, 40 bmi, 114 midjemål. Midjemålet følger vekten. Trener litt styrke hjemme og går så mye jeg orker. Skal løpe halvmaraton i 2027 tenkte jeg så jobber mot det. Anonymkode: 8a3db...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden 178 høy, 69 kg +-, BMI på 21,8 tydeligivis. Midjemål på 79 ish +- Trener styrke 1-2 ganger pr uke, løper ca 3 - 3,5 mil i uka, fordelt på 4 dager, og går endel tur i marka med hundene de dagene jeg ikke løper. Utover det ganske lat nå på vinteren. Anonymkode: 000fc...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå