AnonymBruker Skrevet 7. mars #21 Del Skrevet 7. mars last ned tinder og skriv "har lyst til å reise 🥰" i bioen Anonymkode: 5c07e...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #22 Del Skrevet 7. mars sjokoladeelskeren skrev (21 timer siden): Man finner restplass på en tur til Tyrkia (alanya) i mai, 4-stjerners hotell med all inclusive. 2 personer for 11k totalt. Stort billigere enn det får man vel ikke? Men hvis det er sydenferie du ønsker, bør du kanskje spesifisere det? Når du skriver tips til å reise mer trodde jeg du ville til Argentina, Mongolia, Angola etc. Ikke Tyrkia. Anonymkode: e43f5...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #23 Del Skrevet 8. mars sjokoladeelskeren skrev (14 timer siden): Hvorfor? De har en god del veldig billige reiser om man leter godt nok Men er du virkelig ute etter å reise? Eller fire dager restplass på granca. Anonymkode: 232c3...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladeelskeren Skrevet 8. mars Forfatter #24 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men hvis det er sydenferie du ønsker, bør du kanskje spesifisere det? Når du skriver tips til å reise mer trodde jeg du ville til Argentina, Mongolia, Angola etc. Ikke Tyrkia. Anonymkode: e43f5...96e AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men er du virkelig ute etter å reise? Eller fire dager restplass på granca. Anonymkode: 232c3...506 Er ikke så veldig viktig for meg hvor jeg reiser, så lenge jeg kommer meg vekk litt, kan slappe av og få litt varme på kroppen. Finner jeg noe sinnsykt billig kan jeg godt dra et par uker til Granca eller Tyrkia. Når det er sakt så finner man også relativt billige turer til Thailand, Marocco, Dubai, Mexico, Egypt osv som frister mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladeelskeren Skrevet 9. mars Forfatter #25 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 19.32): Bytte bolig med noen er en mulighet. Så vet jeg en del som har sånn eurobonus kredittkort og sånn tjener seg om mye bonuspoeng, men de tas lettes ut på ukurante tider har jeg skjønt. Anonymkode: 07373...ce0 Har hørt om Euro bonus, kanskje jeg skal teste ut det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #26 Del Skrevet 9. mars Det er dyrt å reise, uansett. Anonymkode: 4e4be...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå