AnonymBruker Skrevet 6. mars #21 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): hva er snapscore? Anonymkode: 1c1d5...d62 Første jeg tenkte også. Var litt rask til å svare før jeg leste hele tråden. Lært noe nytt altså😅. Skjønner fortsatt ikke helt hva «snapscore» skal være for liksom… Anonymkode: e0f0a...901 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 6. mars #22 Del Skrevet 6. mars Ingen vits i å sjekke min i hvert fall, siden jeg ikke har noen snap-konto Forventer at en evt. date fint klarer å kommunisere via Messenger eller SMS, så ser ikke helt poenget... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #23 Del Skrevet 6. mars Er det bare gifte pensjonister som har svart i tråden? Ts mener åpenbart ikke at man sjekker snapscore bare for å se antall snaps personen har sendt i sitt liv, men om vedkommende ikke svarer deg på 24 og om du da følger med om snapscore øker og vedkommende ignorerer deg med vilje. Nå er jeg kvinne og har bare gjort dette med en mann, fordi vi var på vei inn i et forhold når han gikk fra å svare raskt til 1-2 døgn. Og snapscoren økte mye så jeg skjønte da han bare ignorerte meg. Sa det åpenbart ikke til han, og vil tro det samme gjelder menn. Men kanskje noen i tråden vil innrømme 😅 Anonymkode: 39232...b2e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #24 Del Skrevet 7. mars Aldri sjekket snaps score til noen jeg har datet. Om jeg chatter/dater/flørter med noen og de blir stille, så spør jeg heller hva greia er... Anonymkode: 5c3a2...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #25 Del Skrevet 7. mars Jeg var super-obsessed med en mann en periode, ekstremt forelsket. Vi bodde ikke i samme by da. Så den innledende "dating"-fasen var mye digital. Jeg sjekket snapscoren hans, men jeg mistenkte ikke akkurat det var noen andre, det var bare en måte for å følge med på livet hans eller noe.. Jeg var besatt. Ja jeg vet, det høres veldig stalkete ut. Jeg fortalte han hvordan jeg hadde var som en hauk på alle sosiale medier. Han hadde ikke hørt om snapscore engang 😂 Han var eldre enn meg, og generelt mindre digital. Han delte posisjon på snap også, det visste han heller ikke. Jeg sa han måtte slå det av for jeg satt jo bare og så på hvor han var hele tiden 😂 Vi er sammen enda, og nå på samme sted 💘 Har ikke sjekket snapscore siden, det var bare i den superforelsket-fasen hvor jeg ikke tenkte på noe annet enn han med dagen lang. Anonymkode: 3456f...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #26 Del Skrevet 7. mars Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal med den infomasjonen? Anonymkode: 6c1f0...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #27 Del Skrevet 7. mars Er kvinne og har aldri sjekket snapscore. Anonymkode: d90bc...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #28 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det bare gifte pensjonister som har svart i tråden? Ts mener åpenbart ikke at man sjekker snapscore bare for å se antall snaps personen har sendt i sitt liv, men om vedkommende ikke svarer deg på 24 og om du da følger med om snapscore øker og vedkommende ignorerer deg med vilje. Nå er jeg kvinne og har bare gjort dette med en mann, fordi vi var på vei inn i et forhold når han gikk fra å svare raskt til 1-2 døgn. Og snapscoren økte mye så jeg skjønte da han bare ignorerte meg. Sa det åpenbart ikke til han, og vil tro det samme gjelder menn. Men kanskje noen i tråden vil innrømme 😅 Anonymkode: 39232...b2e Har også vært på vei inn i forhold et par ganger, men tanken på å sjekke sånt, har ikke engang slått meg. Svarer ikke vedkommende, tenker jeg at han ikke er interessert og går videre ganske kjapt. Anonymkode: d90bc...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #29 Del Skrevet 7. mars Om snapscoren er usedvanlig høy, så hadde jeg tenkt at han var veldig oppmerksomhetssyk... Hadde nok tenkt at han muligens ikke har det så bra som han evt har gitt uttrykk for. Anonymkode: ab9f0...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #30 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har også vært på vei inn i forhold et par ganger, men tanken på å sjekke sånt, har ikke engang slått meg. Svarer ikke vedkommende, tenker jeg at han ikke er interessert og går videre ganske kjapt. Anonymkode: d90bc...7e9 Det er jo forsåvidt bra! Jeg har som nevnt bare hatt behovet èn gang, hadde en magefølelse på at noe ikke stemte og da var snapscore nyttig for å bekrefte da jeg forsøkte å kommunisere åpent om hvorfor han ikke svarte lenger og han skrev han hadde hatt for mye å gjøre på jobb til å være innom snap osv. Så hadde det ikke vært for stadig økende snapscore under ignoreringen hadde jeg trodd han. Så under sånne omstendigheter kan det være nyttig I en trygg relasjon burde det ikke være behov. Anonymkode: 39232...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå