AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Er det bare kvinner, eller sjekker menn også snapcore? Opplever dere jenter hvis dere unngår å svare noen så merker du at de sjekker snapscoren på deg? Det er bare en ting jeg lurer på! Trenger ikke nage ☺️ Anonymkode: 6e41a...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars hva er snapscore? Anonymkode: 1c1d5...d62 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hva er snapscore? Anonymkode: 1c1d5...d62 Snap poeng, på snapchat Anonymkode: 6e41a...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars Jeg er kvinne og har aldri sjekket det. Nå er jeg ikke singel heller da😅 Anonymkode: a2328...f76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare kvinner, eller sjekker menn også snapcore? Opplever dere jenter hvis dere unngår å svare noen så merker du at de sjekker snapscoren på deg? Det er bare en ting jeg lurer på! Trenger ikke nage ☺️ Anonymkode: 6e41a...19f De kan jo ikke merke at du sjekker snapscoren? Anonymkode: 9054f...33a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Del Skrevet 5. mars Trodde det var bare ungdommer som drev med sånt, ikke voksne folk Anonymkode: 27b1f...68f 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 5. mars #7 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trodde det var bare ungdommer som drev med sånt, ikke voksne folk Anonymkode: 27b1f...68f Dette ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. mars #8 Del Skrevet 5. mars Det er vel strengt tatt ingen kvinner som bryr seg om snapscoren, heller? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #9 Del Skrevet 5. mars Har man vert i ett veldig usikkert forhold som ett situationship eller opplevd utroskap så tror jeg det er fort å sjekke sånne ting. Jeg kjenner en mann som innrømmet at han hadde sjekket dette på en dame han datet som var så varm og kald. Hun skapte så mye usikkerhet i han at han til og med gikk forbi huset hennes og sjekket om hun hadde besøk når hun sa hun var syk da hun hadde løyet om det før. Så ja, menn kan også bli så usikre. Anbefaler å heller date noen som ikke gjør deg så usikker at du føler behovet for å sjekke snap score! Anonymkode: 726a6...7ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #10 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Snap poeng, på snapchat Anonymkode: 6e41a...19f Poeng for hva, og hvor finner man disse? Hva kan de brukes til, rabatt på et eller annet? Er mann(gammel) og har Snapchat. Anonymkode: 3a484...9de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 5. mars #11 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): hva er snapscore? Anonymkode: 1c1d5...d62 Hva er "snapscore"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 5. mars #12 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det bare kvinner, eller sjekker menn også snapcore? Opplever dere jenter hvis dere unngår å svare noen så merker du at de sjekker snapscoren på deg? Det er bare en ting jeg lurer på! Trenger ikke nage ☺️ Anonymkode: 6e41a...19f 😁😆😂😁😆😂😁😆😂😁😆😂😁😆😂😁😆😂😁😆😂😁😆😂🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 5. mars #13 Del Skrevet 5. mars Andres snapscore? Interesserer meg lik 0!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #14 Del Skrevet 5. mars opplever at det er flere gutter som sjekker snapscore enn kvinner. Men nå snakker jeg bare med gutter da😂 når jeg ikke svarer så kan jeg få en sur melding om at «scoren din har jo gått opp, du svarer andre». Sluttet å sjekke snapscore selv for lenge siden, det er bare stress og ødeleggende for seg selv. Anonymkode: 5473e...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #15 Del Skrevet 5. mars Er ikke på snap engang. Hvis hun er virkelig heit kan jeg vurdere å lage en profil. Anonymkode: d2d9b...218 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #16 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): De kan jo ikke merke at du sjekker snapscoren? Anonymkode: 9054f...33a Nei, det merkes ikke. Anonymkode: 6e41a...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #17 Del Skrevet 6. mars Aldri sjekket det jeg. Bryr meg heller ikke. Jeg er kvinne. Anonymkode: 9607f...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #18 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): opplever at det er flere gutter som sjekker snapscore enn kvinner. Men nå snakker jeg bare med gutter da😂 når jeg ikke svarer så kan jeg få en sur melding om at «scoren din har jo gått opp, du svarer andre». Sluttet å sjekke snapscore selv for lenge siden, det er bare stress og ødeleggende for seg selv. Anonymkode: 5473e...d63 Oki! Hvor gammel er de gutta som sjekker det på deg? Anonymkode: 6e41a...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 6. mars #19 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hun skapte så mye usikkerhet i han at han til og med gikk forbi huset hennes og sjekket om hun hadde besøk når hun sa hun var syk 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #20 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det bare kvinner, eller sjekker menn også snapcore? Opplever dere jenter hvis dere unngår å svare noen så merker du at de sjekker snapscoren på deg? Det er bare en ting jeg lurer på! Trenger ikke nage ☺️ Anonymkode: 6e41a...19f Hva betyr «snapscore»?😅. Får man poengsum? Har aldri sjekket noe «snapscore» som jeg vet om. Anonymkode: e0f0a...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå