AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Vært sammen i snart 7 år. Han er ikke den som tar initiativ på sexfronten, men viser interesse og er med når jeg starter opp. Jeg har tilslutt innfunnet meg med at det bare et sånn han er. Vi har trossalt et fint sexliv, selv om jeg gjerne skulle ønske han tok mer styring. Vi har hatt et par samtaler tidligere ang oralsex. Jeg gjør det på han regelmessig, men det er kun på mitt i initiativ. Han syns det er ok, men liker ut i fra det jeg erfarer penetrering best. Når jeg spør han om slikking (av en eller annen grunn blir jeg veldig ubekvem og flau av å utrykke ønske om det, så spørsmålet kommer ikke veldig ofte 🙈) så sier han at han ikke har problemer med det. Benekter at det er ekkelt på noe vis. Eneste grunnen han har, er at han ikke kommer på det, siden jeg kommer av at han fingrer meg, og at han er litt "redd" for å ikke få det til. Jeg har sagt at jeg ikke vil han skal gjøre det om han føler seg ubekvem, og at han ikke skal være redd for å gjøre feil. Han trenger heller ikke å slikke meg til orgasme, men ta det som en del av forspillet. Jeg er redd for å legge press på ham til å gjøre noe han ikke vil, samtidig benekter han at han syns det er ekkelt. I mitt hode tenker jeg at siden han ikke tar initiativ så vil han ikke, men siden han generelt ikke tar initiativ på sex, men er med villig når jeg initierer, så er det prestasjonsangst som kicker inn? Skal jeg fortsette å hinte om det, eller er det bare å godta at løpet er kjørt? Hadde en samtale om det på nytt i kveld, (da var det ca et år siden sist) og det var ingenting som tilsa at han ikke ville, men likevel er jeg redd for at jeg presser han til noe han ikke vil. Gi gjerne råd og tilbakemelding om dere har vært borti noe lignende. Anonymkode: a2186...597 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Vanskelig, virker egentlig som han bare er mer forsiktig og traust i sexen enn det du ønsker å være. Hva om dere øver dere på å snakke mer om seksualiteten? Hvis dere ikke kommer på spørsmål å stille, last ned en app som heter Carddecks. Anonymkode: 759ad...1c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vært sammen i snart 7 år. Han er ikke den som tar initiativ på sexfronten, men viser interesse og er med når jeg starter opp. Jeg har tilslutt innfunnet meg med at det bare et sånn han er. Vi har trossalt et fint sexliv, selv om jeg gjerne skulle ønske han tok mer styring. Vi har hatt et par samtaler tidligere ang oralsex. Jeg gjør det på han regelmessig, men det er kun på mitt i initiativ. Han syns det er ok, men liker ut i fra det jeg erfarer penetrering best. Når jeg spør han om slikking (av en eller annen grunn blir jeg veldig ubekvem og flau av å utrykke ønske om det, så spørsmålet kommer ikke veldig ofte 🙈) så sier han at han ikke har problemer med det. Benekter at det er ekkelt på noe vis. Eneste grunnen han har, er at han ikke kommer på det, siden jeg kommer av at han fingrer meg, og at han er litt "redd" for å ikke få det til. Jeg har sagt at jeg ikke vil han skal gjøre det om han føler seg ubekvem, og at han ikke skal være redd for å gjøre feil. Han trenger heller ikke å slikke meg til orgasme, men ta det som en del av forspillet. Jeg er redd for å legge press på ham til å gjøre noe han ikke vil, samtidig benekter han at han syns det er ekkelt. I mitt hode tenker jeg at siden han ikke tar initiativ så vil han ikke, men siden han generelt ikke tar initiativ på sex, men er med villig når jeg initierer, så er det prestasjonsangst som kicker inn? Skal jeg fortsette å hinte om det, eller er det bare å godta at løpet er kjørt? Hadde en samtale om det på nytt i kveld, (da var det ca et år siden sist) og det var ingenting som tilsa at han ikke ville, men likevel er jeg redd for at jeg presser han til noe han ikke vil. Gi gjerne råd og tilbakemelding om dere har vært borti noe lignende. Anonymkode: a2186...597 Det er merkelig så forskjellige vi er. Jeg hadde aldri fått noe som helst ut av det om jeg merket motvilje. Jeg kan garantere deg at han ikke liker det. Det at han sier han ikke kommer på å gjøre det..... er nok bare for å ikke såre deg, eller for å slippe å snakke om noe han syns er ubehagelig. Jeg hadde nok ikke sparket en død hest. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars visp skrev (47 minutter siden): Det er merkelig så forskjellige vi er. Jeg hadde aldri fått noe som helst ut av det om jeg merket motvilje. Jeg kan garantere deg at han ikke liker det. Det at han sier han ikke kommer på å gjøre det..... er nok bare for å ikke såre deg, eller for å slippe å snakke om noe han syns er ubehagelig. Jeg hadde nok ikke sparket en død hest. Det er det jeg syns er så vanskelig. For om vi snakker om det virker han helt med, selv om jeg har sagt at jeg ikke vil han skal gjøre noe han føler han er ukomfortabel med. Men så skjer det heller ikke noe om ikke jeg tar det opp. Og siden jeg syns det er litt vanskelig/sliter med selvtillit på akkurat den fronten, så blir det heller ikke tatt opp veldig ofte 😅 Anonymkode: a2186...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er det jeg syns er så vanskelig. For om vi snakker om det virker han helt med, selv om jeg har sagt at jeg ikke vil han skal gjøre noe han føler han er ukomfortabel med. Men så skjer det heller ikke noe om ikke jeg tar det opp. Og siden jeg syns det er litt vanskelig/sliter med selvtillit på akkurat den fronten, så blir det heller ikke tatt opp veldig ofte 😅 Anonymkode: a2186...597 Det virker som det har blitt en ond sirkel det der. Men jeg tror uansett hvor mye det snakkes om, så vil han neppe plutselig like å gjøre det. Det er jo ganske uvanlig at en mann ikke liker det, så tror nok det er grunnen til at han syns det er så vanskelig å si det rett ut. Istedenfor lar han det bare vake uformelig i luften. Men jeg vet at jeg hadde reagert med å aldri ta det opp igjen. Og om han skulle plutselig gjort det, hadde jeg nok ikke ville være med, for tankene om at det var pliktkjør hadde ødelagt. Skjønner godt at du syns det er leit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Del Skrevet 5. mars Jeg hadde tatt ham på ordet og spurt direkte om han kunne gjøre det under en akt. Synes det er tafatt å si han glemmer det fordi noe annet funker. Du ønsker et mer variert sexliv. Kanskje han ikke vet at han kan ha nytte av det selv. Be ham om å la være å prestere og heller utforske og romstere. Gi tilbakemelding som lyd hvis det er bra. Hvis han synes det er ekkelt, merker du det fort nok når han er det nede. Men samtidig fjerner du presset på å ikke være god nok og du viser initiativ. Som oftest blir de fleste mennesker gira på å gjøre en del ting når de ser at partner elsker det, så lenge det ikke går langt over grensene deres. Jeg er en giver og har vent meg til suging. Det er ganske vanlig å ikke digge det i begynnelsen. Det kan føles rart, annerledes og litt ekkelt i begynnelsen. Det er på de man merker likevel fortsetter om deres partners lyst og lyder liksom trekker dem gjennom å prøve videre. Kanskje han digger det, kanskje ikke. Men da har du hvert fall prøvd helt konkret å be ham gjøre noe du ønsker. Det er helt lov, og så får han sette grensa selv. Så får dere det begge ut av hodet, på den ene eller den andre måten. Anonymkode: 6c098...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars Rart. Jeg slikker kona omtrent hver dag, og gjør det mer enn gjerne, det er en sann nytelse for meg også. At han er redd for å gjøre feil, er en dårlig unnskyldning, øvelse gjør mester. Anonymkode: 70f6c...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 6. mars #8 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Rart. Jeg slikker kona omtrent hver dag, og gjør det mer enn gjerne, det er en sann nytelse for meg også. At han er redd for å gjøre feil, er en dårlig unnskyldning, øvelse gjør mester. Anonymkode: 70f6c...809 Det kan være så enkelt at han ikke får så mye ut av det selv. Det er ikke sikkert han synes det er ekkelt eller ubehagelig. Jeg er som deg og selvsagt er det en mye mer takknemlig jobb om får glede av det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #9 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Rart. Jeg slikker kona omtrent hver dag, og gjør det mer enn gjerne, det er en sann nytelse for meg også. At han er redd for å gjøre feil, er en dårlig unnskyldning, øvelse gjør mester. Anonymkode: 70f6c...809 Helt enig, det er faktisk viktigere enn hva hun gjør med meg. For meg handler sex 80% om hvordan kvinnen har det, da øker min "glede" i samme takt. Anonymkode: ddc07...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #10 Del Skrevet 7. mars Han har rett og slett ikke lyst, og det må være greit. Anonymkode: 9b15d...e9e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #11 Del Skrevet 7. mars Har det litt på samme måte med min mann. Har vært sammen i snart 9 år, og det er oftest jeg som tar initiativ. Han er som din mann med på det som jeg vil. Om jeg vil ha sex - alltid ja. Om jeg vil bli tatt sånn eller slik - han er med. Om jeg vil bli slikket - han er med. Men veldig lite engasjement selv. Har tatt det opp utallige ganger, og han sier bare helt enkelt at han tenner på at jeg har lyst og han tenner på at jeg er litt sjefete i senga. Så kan han også si at han glemmer.. litt rart men ok. Men jeg har lagt merke til en ting.. Om jeg er nyvokset der nede, så spørr jeg ofte om han kan gå ned på meg. Og han gjør det med glede. Men har jeg busk så føler jeg meg for sjenert til å spørre, og da gjør han det selvfølgelig ikke. Så tolker jeg det litt på min måte, som om at han heller ikke liker å slikke meg når jeg er naturlig behåret. Men stemmer det? Nei. jeg tror at noen menn bare har et stort ønske om å please i senga og gjøre det som kvinnen vil. Så virker de kanskje passive. Men jeg vet at min mann tenner på min selvtillit. Så jeg tenker at jeg skal teste ut i dag å bare si at jeg vil at han skal gå ned på meg, selv om jeg er langt fra nyvokset. Kanskje kan du også tørre å spørre og stole på at han gjør det han får beskjed om og faktisk syns at det er pirrende. Og så får vi begge stole på at de sier nei om de ikke liker å gjøre noe! De er da voksne menn med egen vilje. Og hadde de sagt nei så hadde vi da respektert det tenker jeg Anonymkode: 8a550...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #12 Del Skrevet 7. mars Kona tar aldri initiativ til å utføre oralsex. Forskjellen her blir jo at hun vet at jeg ikke er opptatt av å motta oralsex. Hun vet at det ikke gir meg noe. Da er det jo naturlig at hun ikke bruker noe energi på det liksom😅 Anonymkode: d145c...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #13 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 3.20): Rart. Jeg slikker kona omtrent hver dag, og gjør det mer enn gjerne, det er en sann nytelse for meg også. At han er redd for å gjøre feil, er en dårlig unnskyldning, øvelse gjør mester. Anonymkode: 70f6c...809 Herreguuud så heldig kone da🥺🥺 Misunnelig Anonymkode: b82e2...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #14 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Herreguuud så heldig kone da🥺🥺 Misunnelig Anonymkode: b82e2...239 Synes du det er så fantastisk du da 😅 slikking gir meg seriøst null. Visuelt kan det være pirrende, men den tunga greier jo aldri i verden å gi det riktige presset som trengs for å gi klitorisorgasme. Kjenner jeg tror damer som liksom kommer og kommer av den sleikinga bare feiker 😅 Anonymkode: 8a890...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #15 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har det litt på samme måte med min mann. Har vært sammen i snart 9 år, og det er oftest jeg som tar initiativ. Han er som din mann med på det som jeg vil. Om jeg vil ha sex - alltid ja. Om jeg vil bli tatt sånn eller slik - han er med. Om jeg vil bli slikket - han er med. Men veldig lite engasjement selv. Har tatt det opp utallige ganger, og han sier bare helt enkelt at han tenner på at jeg har lyst og han tenner på at jeg er litt sjefete i senga. Så kan han også si at han glemmer.. litt rart men ok. Men jeg har lagt merke til en ting.. Om jeg er nyvokset der nede, så spørr jeg ofte om han kan gå ned på meg. Og han gjør det med glede. Men har jeg busk så føler jeg meg for sjenert til å spørre, og da gjør han det selvfølgelig ikke. Så tolker jeg det litt på min måte, som om at han heller ikke liker å slikke meg når jeg er naturlig behåret. Men stemmer det? Nei. jeg tror at noen menn bare har et stort ønske om å please i senga og gjøre det som kvinnen vil. Så virker de kanskje passive. Men jeg vet at min mann tenner på min selvtillit. Så jeg tenker at jeg skal teste ut i dag å bare si at jeg vil at han skal gå ned på meg, selv om jeg er langt fra nyvokset. Kanskje kan du også tørre å spørre og stole på at han gjør det han får beskjed om og faktisk syns at det er pirrende. Og så får vi begge stole på at de sier nei om de ikke liker å gjøre noe! De er da voksne menn med egen vilje. Og hadde de sagt nei så hadde vi da respektert det tenker jeg Anonymkode: 8a550...2e9 Hvordan gikk det? 😇 Anonymkode: aa7ef...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #16 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Synes du det er så fantastisk du da 😅 slikking gir meg seriøst null. Visuelt kan det være pirrende, men den tunga greier jo aldri i verden å gi det riktige presset som trengs for å gi klitorisorgasme. Kjenner jeg tror damer som liksom kommer og kommer av den sleikinga bare feiker 😅 Anonymkode: 8a890...dea Målet med å bli slikket er ikke nødvendigvis å komme av selve slikkingen. Det er deilig uansett om man får orgasme eller ikke. Jeg kan iallefall si at JEG ikke faker. Da hadde jeg gjort oss begge en bjørnetjeneste delux. Anonymkode: aa7ef...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #17 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes du det er så fantastisk du da 😅 slikking gir meg seriøst null. Visuelt kan det være pirrende, men den tunga greier jo aldri i verden å gi det riktige presset som trengs for å gi klitorisorgasme. Kjenner jeg tror damer som liksom kommer og kommer av den sleikinga bare feiker 😅 Anonymkode: 8a890...dea Klag på andre for din egen misunnelse og utilstrekkelighet 😂 Hilsen dame som overhodet ikke faker... Anonymkode: 713dd...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannjessheim1984 Skrevet 8. mars #18 Del Skrevet 8. mars Jeg simpelheten elsker å slikke, og fingre samtidig. Jo våtere kvinnen er, og jo mer søl så jeg elsker jeg å sluke i meg de nydeligste saftene av kvinnen. Jeg bare forstår ikke at men ikke kan like å slikke. Jeg foretrekker heller å slikke enn å penetresjason. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #19 Del Skrevet 9. mars visp skrev (På 5.3.2025 den 19.35): Det er merkelig så forskjellige vi er. Jeg hadde aldri fått noe som helst ut av det om jeg merket motvilje. Jeg kan garantere deg at han ikke liker det. Det at han sier han ikke kommer på å gjøre det..... er nok bare for å ikke såre deg, eller for å slippe å snakke om noe han syns er ubehagelig. Jeg hadde nok ikke sparket en død hest. Min mann var lik. Jeg presset derfor ikke på i troen på at han ikke likte det. Da vi begynte å bli flinkere til å dele fantasier var det imidlertid overraskende mange fantasier om slikking. Viser seg at han liker det og tenner på det, men han var usikker og redd for å gjøre feil. Hadde lite erfaring med det, selv om mye seksuell erfaring ellers. Har imidlertid bare hatt ett lengre forhold tidligere, og hun ville ikke bli slikket. Så han følte at han kunne knulling og fingring, men ikke slikking. Det var det hele. Usikkerhet. Så det ts sin mann sier kan være sant. Anonymkode: 76a69...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #20 Del Skrevet 9. mars Hei. Jeg vil gjerne bringe noe nytt om inn i diskusjonen. Jeg tror dette kan handle om maskulinitet eller rettere sagt mangel på balanse mellom det maskuline og det feminine i forholdet. Jeg forstår det som at han ikke initierer sex. Kvinner er gatekeepers når det gjelder sex. Når hans initiativ avvises nok ganger før han seg ikke lenger attraktiv og akseptert. En mann trenger å føle at han er viktig i forholdet. At du trenger ham og ønsker ham. Det er ikke mandig å mase, så vi dropper å mase men vi greier selvsagt aldri å si nei til sex. Vi elsker kvinnene for mye på alle måter. Men etter en tid har hun makten til å bestemme om det blir noe. Å gå ned på en kvinne kan føles nedverdigende for noen menn. Når kvinnen vil ha dette i tillegg til makten til å bestemme når og om det i det hele tatt blir sex, kan det bli vanskelig for dem. Jeg sier ikke at dette er riktig i ditt forhold. Bare at det kan være elementer i dette som kan være verdt å ta med i betraktningen. Lykke til videre. Anonymkode: 94a15...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå