Gå til innhold

Kan noen menn hjelpe meg å forstå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde en liten greie med en fyr i noen mnd. Men det lå vel i kortene at det aldri kom til å bli noe mer seriøst pgr avstand og aldersforskjell. 
All denne tekstingen førte nok til en mer intim relasjon enn det som det faktisk var. Jeg fikk følelser, måtte konfrontere han og det var ikke gjensidig. Han ville åpenbart beholde kontakten siden han ikke sa noen ting, holde meg på gli mao. 

Fast forward - kutter det med fyren. Sletter han på nesten alt av sosiale medier foruten om 1 plass. Sendte mld i ettertid ifb med noe annet, og vi var tross alt ikke sure på hverandre. Avsluttet det med en god tone. 

MEN - her kommer greien. Fyren har kontaktet meg 2 ganger på 3 ganger. Første gangen var det åpenbart bare et forsøk på å starte en samtale. Andre gangen var det jeg som var mer pådriver for samtalen selv om han startet den. 
Men begge gangene så spør han og graver om datingen min. Om jeg har vært med mange? Hvem jeg møter og spør om NAVNET til fyren? 
Hvor mange ganger jeg har møtt han. Når jeg sier jeg dater litt så spør han hvor ofte jeg har vært på date? Han er åpenbart i en flørtende tone med sussemunn og det hele. Sier jeg må bare komme til han (første gang han startet samtalen). 

Altså hva i alle dager er behovet for å vite alt dette her? Jeg er selvsagt nysgjerrig på han og, og spurt om han har truffet noen siden vi møttes. Da svarer han knapt - kanskje samme gamle, men ingen nye ( en tidligere ff som han har nevnt for meg ). Og der stopper det for min del, har ingen behov for å vite noe mer som han. Og når jeg spør og driver samtalen trekker han seg litt unna. For å så komme tilbake etter maks 2 uker, skjedd 2 ganger nå. 

Skjønner det aldri blir noe seriøst etc. Men kan noen hjelpe meg å forstå behovet hans for å grave på den måten? 

Anonymkode: d3a6b...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han gjør det nok for å finne ut om du fortsatt er varm, så han eventuelt kan bruke deg for sex.

Anonymkode: fa071...f2e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

han er ute etter en FF, dette med at han ønsker å finn ut av fortiden din er RØDE flagg så det holder. slett han fra alt du har. og ikke se deg tilbake

Mann 60

Anonymkode: c81cd...dad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han gjør det nok for å finne ut om du fortsatt er varm, så han eventuelt kan bruke deg for sex.

Anonymkode: fa071...f2e

Dette!! Datet en periode og de som kun var ute etter sex holdte på sånn her. Spurte veldig detaljert om meg og mitt, men "forsvant" fra samtalen om jeg spurte om noe tilbake. Så gikk det noen dager/uker før de sendte melding igjen. Like greit å kutte på alle plattformer om man ikke ønsker noe mer, selv om man ikke er sur på hverandre.

Anonymkode: deb63...88d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

han er ute etter en FF, dette med at han ønsker å finn ut av fortiden din er RØDE flagg så det holder. slett han fra alt du har. og ikke se deg tilbake

Mann 60

Anonymkode: c81cd...dad

Hvorfor mener du det er røde flagg? Hadde skjønt dette med FF om vi bodde i nærheten. Men vi bor på hver sin side av landet og møttes knapt. Så syntes d er spesielt. Men sant skal være sagt, han var «besatt» av kroppen min og utseende mitt… 

Anonymkode: d3a6b...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar at dette over også er din tråd med eksakt samme innhold, og at du ikke likte svarene du får, som f.eks

«Høres ikke ut som det stopper der for din del kanskje? Hadde gjettet på at han leker litt, når menn virkelig vil noe mer behøver man sjelden å tvile, her høres det ut som lettvint underholdning og å holde noen varm er målet.

Ha litt selvrespekt og ikke del livet ditt med noen som bare vil ha utvalgte deler av det🤷‍♀️»

Hvorfor skal du legge tid på å «forstå hans behov for å grave»? Forstår ditt behov for validering og frustrasjon over å bli valgt bort (selv om du ikke helt klarer å akseptere at det er det som skjer) og det er kjipt for alle, spesielt om det skjer gang på gang. Dette pleier å være et tegn på at man må gjøre noe annerledes men løsningen er ikke å analysere samtaler med folk det ikke blir noe med. Uansett hvor dypt du graver og hvor mange måter du stiller samme spørsmål kommer du til å få samme svar, det er ingen her som kan komme inn i hans hode, alle svarer basert på egne erfaringer, observasjoner og normer.
Spørsmålet er bare hvor lenge du gidder dette tullet?

(Rimelig sikker på at du er den samme som aldri vil ta til deg info og isåfall:  du er ikke så ung at du har tid til å surre bort masse tid om du faktisk vil ha en partner.)

Anonymkode: b58a3...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...