Gå til innhold

Hvis det blir krig i norge hvem skal forsvare landet

The thing

Anbefalte innlegg

Nå om dagen ser det jo skummelt ut med tanke på ww3,det er jo lite sansynlig men samtidig så vet man jo ikke. selv er jeg uføretrygdet mangler hørsel på ett øre og plaget med en fot er rundt 40år, har aldri vært i militæret,jeg slapp den gangen. hvis det blir krig synest jeg i mitt tilfelle det er galt av meg og sitte på ræva og ikke forsvare landet mitt,hvordan funker dette? kan jeg trene meg opp og komme i militæret selv om jeg aldri har vært i det? eller er og forblir jeg sivil? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The thing skrev (1 minutt siden):

Nå om dagen ser det jo skummelt ut med tanke på ww3,det er jo lite sansynlig men samtidig så vet man jo ikke. selv er jeg uføretrygdet mangler hørsel på ett øre og plaget med en fot er rundt 40år, har aldri vært i militæret,jeg slapp den gangen. hvis det blir krig synest jeg i mitt tilfelle det er galt av meg og sitte på ræva og ikke forsvare landet mitt,hvordan funker dette? kan jeg trene meg opp og komme i militæret selv om jeg aldri har vært i det? eller er og forblir jeg sivil? 

Du må være frisk for å d3lta i hæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Du må være frisk for å d3lta i hæren.

Blir nok flere som får mulighet hvis en må. Så det under 2 verdenskrig. Folk som aldri hadde vært i militæret fikk opplæring og kjempet.

Så har en nok en del som vil gjøre som gutta på skauen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal delta, koste hva det koste vil. Har aldri vært i militæret og håper ikke noen gir den ADHD kroppen min et våpen, det er jeg ikke ansvarlig nok til. MEN jeg er en jysla dyktig tungbilsjåfør så jeg skal nok kunne gjøre nytte av meg på en eller annen måte. Jeg er elendig på navigasjon, så du må gjerne være kartleseren min! Trenger verken fot eller hørsel til det 😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at våre politikere som nå hyler etter mer krig er de første til å stille seg opp for å forsvare landet. Kan neppe gå galt med den flotte gjengen der i frontlinjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil stille opp 100% for mitt fedreland og mine barn, barna er voksne så er jo skremt om dem må ut, er selv sykepleier og det vil trenges.  Stiller absolutt på post og i front. Selv om jeg er noe eldre og ikke har all verdens styrke og kondisjon lengre men akseptabel. Bedre at jeg er kanonmat enn barn og barnebarn er det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...