AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Er dette lov? Har tre faste dager. Har jeg sykt barn på tirsdag når jeg skal jobbe, flyttes jobbdagen min til torsdag istedet. Anonymkode: c56d8...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Nei. Enkelt og greit. Anonymkode: 00c89...c93 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars Nei. Snakk med tillitsvalgt. Du skal ha to ukers varsel for omrokkering av vaktplan. Anonymkode: ad431...f47 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars Det er altså så mange elendige arbeidsgivere. Det er ikke lov. Stå på ditt. Anonymkode: abf21...885 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars Takk! Anonymkode: c56d8...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. mars #6 Del Skrevet 5. mars Nei, det kan kan han ikke, ikke uten at du har godtatt en ekstra arbeidsdag, og får betalt for både sykt-barndagen og den ekstra arbeidsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå