AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hei. Er det bare meg som får luft i skjeden hele tiden, nå snakker jeg ikke om når jeg har sex. Men når jeg går, beveger meg osv.. ikke minst når jeg fiser, da går hele luftboble fisen oppi dåsa og blir liggende der til jeg vrikker den ut. Dette skjer når jeg har på vanlig truse, slipper unna når jeg har på string truse. Det er bare irriterende, og kiler litt. Har født 2 barn men har ikke hatt noe skader under fødsel. Er dette vanlig? Er jo liksom ikke sånn man snakker om rundt cafe bordet sammen med venninner 😅 Anonymkode: b62f0...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Hahahaha, no lo jeg, jo faktisk, når du sier det så har det skjedd her og. Anonymkode: 693f2...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Jeg fikk tilfeldigvis opp en video på Instagram her om dagen hvor legen sa at det kunne komme av underlivsprolaps. Anonymkode: d0768...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk tilfeldigvis opp en video på Instagram her om dagen hvor legen sa at det kunne komme av underlivsprolaps. Anonymkode: d0768...866 Whaaat. Åssen vet man om det er det man har da? Alt kjennes normalt ut 😅 ts Anonymkode: b62f0...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hahahaha, no lo jeg, jo faktisk, når du sier det så har det skjedd her og. Anonymkode: 693f2...2b1 Jeg lo selv når jeg skrev innlegget 🤣 ts Anonymkode: b62f0...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Jeg ler meg ihjæl! Jeg får bobler i dåseinngangen når jeg går tur og det er så irriterende at jeg må gå veldig rart for at de skal gå bort 🤣🤣🤣 Anonymkode: 1dc1b...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg ler meg ihjæl! Jeg får bobler i dåseinngangen når jeg går tur og det er så irriterende at jeg må gå veldig rart for at de skal gå bort 🤣🤣🤣 Anonymkode: 1dc1b...6bb Glemte å si at noen ganger presser jeg fingrene mot buksa så boblene "sprekker" 🙈 Anonymkode: 1dc1b...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Whaaat. Åssen vet man om det er det man har da? Alt kjennes normalt ut 😅 ts Anonymkode: b62f0...ea3 Jeg har iallefall nettopp vært hos gyn, alt var bra, skal spørre om dåsefis-fenomenet neste gang jeg er def. Anonymkode: 693f2...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Det er veldig vanlig om man har skader og/eller prolaps. Som regel ser ikke gynekologer dette med mindre det er veldig uttalt. Det er uansett ikke problematisk så lenge du ikke har andre plager. Anonymkode: 8e3c3...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå