AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Bør jeg spørre så tidlig som mulig? Jeg vil ikke gjøre folk ukomfortabel, men hvis jeg venter så er det kanskje verre? Hva foretrekker dere? Anonymkode: 76c1b...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden du har tenkt til å spørre noen om å være fwb før du en gang har møtt de? Anonymkode: c1534...e0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden "Jeg er kun ute etter noen å knulle jevnlig på, vil ikke ha kjæreste/partner" - legg det i bioen, Anonymkode: 77536...cfb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden "søker fwb" i bioen. Anonymkode: 22bdc...e81 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Du må være ærlig fra start. Samtidig så virker det som du ikke helt skjønner hva fwb innebærer. Du vil bare ha b virker det som. Vær en grei fyr og få greie venner og ta det et steg videre med de du vil. Hvis du driter i hvem hullet sitter på, er det ikke veldig sjarmerende. Damer merker sånt. Anonymkode: d6557...94b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Det er hølet ditt jeg er ute etter, ikke deg som person? Anonymkode: fd979...ace 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Bør jeg spørre så tidlig som mulig? Jeg vil ikke gjøre folk ukomfortabel, men hvis jeg venter så er det kanskje verre? Hva foretrekker dere? Anonymkode: 76c1b...67b Si det med en gang. Eller ha det i bioen er ingen problem å bare si det Anonymkode: 9105a...328 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden De fleste som vil ha noe useriøst skriver det i bio. Vær ærlig i profilen - så har du gjort det klart fra dag 1 Anonymkode: c2c39...d3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): du har tenkt til å spørre noen om å være fwb før du en gang har møtt de? Anonymkode: c1534...e0d Det er greit å nevne dette med en gang slik at damene ikke føler seg lurt. Skriv det i bioen, så kan de som er interessert i det samme som deg ta kontakt. Anonymkode: a3cbe...136 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Hva skal du med det? Reise fra hus til hus der det ligger noen som allerede har knulla et helt fotball lag. Du blir innbytter nummer 4. Kjenner jeg som mann får innovertiss bare av tanken. Anonymkode: 5ea0e...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er greit å nevne dette med en gang slik at damene ikke føler seg lurt. Skriv det i bioen, så kan de som er interessert i det samme som deg ta kontakt. Anonymkode: a3cbe...136 Ja det er fint og nevne hva man er ute etter, men man spør jo ikke noen man aldri har møtt om de vil være fwbn din. Anonymkode: c1534...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skal du med det? Reise fra hus til hus der det ligger noen som allerede har knulla et helt fotball lag. Du blir innbytter nummer 4. Kjenner jeg som mann får innovertiss bare av tanken. Anonymkode: 5ea0e...dc6 Jeg skal alpha widowe din fremtidige kone, ikke noe personlig Anonymkode: 76c1b...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må være ærlig fra start. Samtidig så virker det som du ikke helt skjønner hva fwb innebærer. Du vil bare ha b virker det som. Vær en grei fyr og få greie venner og ta det et steg videre med de du vil. Hvis du driter i hvem hullet sitter på, er det ikke veldig sjarmerende. Damer merker sånt. Anonymkode: d6557...94b Jeg trodde dette var noe av det verste man kan gjøre? Anonymkode: 76c1b...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden Skriv det i bioen. Jeg ble bare irritert når jeg matchet med noen, snakket med dem lenge og så sier de plutselig at de ikke ser etter en kjæreste. Motsatt valgte jeg bare menn som hadde det i bioen sin eller helt tydelig signaliserte rene sex-ønsker når jeg selv var ute etter fwb. Ikke kast bort tiden, stol på at det er en del damer som også er bevisst på at de vil ha fwb. Og med fare for å utruste deg med manipulasjon; vi kvinner synes gjerne det er sjarmerende med en mann som har forståelse for at den gode sexen oppnås når man har sex med samme person flere ganger og er trygge på hverandre. Sa menn det til meg fikk de ganske automatisk en mulighet til å kvalifisere til fast fwb ♥️😌 Anonymkode: 7d7e5...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden Du kan markere profilen din slik at du får gjort det tydelig at du kun er ute etter noe uforpliktet. Og skrive det i bio-en din i tillegg. Da slipper du å risikere å fremstå som ekkel hvis du matcher med noen som vil finne en partner, også kan de som er ute etter det samme matche med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå