Gå til innhold

Kan barnehagen bestemme hvilke bleier barnet sa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da gjør en som en får beskjed om. 
Kjøp bleier som barnehagen ønsker . 
Da slipper de å kle av ved bleiebytte,  og ta hensyn til 20 par foreldre som ønsker at barnet deres skal bli tatt ekstra hensyn til 

Anonymkode: ab08b...bde

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jenta mi bruker trusenleier nå som tester ut do-gåing... Fikk beskjed om å kjøpe nye fordi de må ta av klærne for å bytte bleie.. 

Anonymkode: 05c98...9d4

Kjøp nå de bleiene de ber om slik at det blir lettere for de å skifte bleier kjapt. Jeg kjøpte tapebleier til barnehagen og brukte trusebleier hjemme på eldste

Endret av Maleficenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (3 timer siden):

Kjøp nå de bleiene de ber om slik at det blir lettere for de å skifte bleier kjapt. Jeg kjøpte tapebleier til barnehagen og brukte trusebleier hjemme på eldste

Samme her. Leverte i trusebleie også, fordi den kan de bare rive av og ta på ny teipbleie ved skift. Har aldri tenkt at det skulle være noe problem å levere den typen bleier de ønsker i barnehagen 

Anonymkode: f6792...404

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk samme beskjed når barnet vårt begynte i barnehage. Pga tidsbruk så vil de ha vanlige bleier, og for oss er det ikke noe problem siden det var det barnet vårt brukte uansett. Samme med klær som er på en måte i one piece eller mange knapper på bein osv, det ønsket de ikke. Og det forstår jeg jo.

Anonymkode: 263e9...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...