AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jenta mi bruker trusenleier nå som tester ut do-gåing... Fikk beskjed om å kjøpe nye fordi de må ta av klærne for å bytte bleie.. Anonymkode: 05c98...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xanadus Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Å bytte trusebleier i barnehagen er en tidstyv, fordi man da må kle av barnet klærne, sette på ny bleie, og så kle på barnet klærne igjen. Det tar tid som personalet kunne brukt på andre viktige gjøremål i barnehagen. Derfor ønsker ikke barnehagen trusebleier. Så det er like greit å gjøre som barnehagen sier , med mindre du har bestemt deg for å være vrang. Endret 10 timer siden av Xanadus 25 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Nei de kan ikke det. De kan ønske, men ikke bestemme. Anonymkode: 448b8...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Vi fikk samme beskjed og innrettet oss etter det. At de ØNSKET vanlige bleier. Anonymkode: d543d...962 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Det tar mye lengre tid å kle helt av ungene på underkroppen - spesielt om vinteren når det er flere lag - for å skifte trusebleie enn å dra klærne nedpå knærne og skifte en teipbleie. De skifter ikke bare på din unge, men også en hel haug andre. Det tar evigheter de ikke har. Bare send med teipbleier. Anonymkode: ab7d3...3e2 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Vi hadde alltid trusebleier hjemme og vanlige i barnehagen. Anonymkode: 515e4...ecb 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Vi godtar ikke trusebleier enkelt og greit hos oss. Anonymkode: c2eff...e75 7 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Selvsagt må de som skifter på 15 unger om dagen få lov til å nekte å bruke trusebleier! Evt. kan de ringe deg hver gang ditt barn skal skiftes på. Anonymkode: 3891b...296 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Dette er vanlig i alle barnehager jeg har vært borti. Men ser ikke problemet. Vi har trusebleier hjemme og kjøper inn «open diapers» til bhg. Anonymkode: 0a759...029 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Hadde du som mor krevd å bruke trusebleie, og jeg ikke hadde lov til å nekte, så hadde jeg klippet opp sidene på bleiene og festet med tape Anonymkode: 3891b...296 10 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Dette er helt vanlig praksis. Skjønner de godt jeg. Hvorfor skal de bruke dobbelt så lang tid på din unge? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 88596...0f9 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er vanlig i alle barnehager jeg har vært borti. Men ser ikke problemet. Vi har trusebleier hjemme og kjøper inn «open diapers» til bhg. Anonymkode: 0a759...029 Teipbleier. Anonymkode: ab7d3...3e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jenta mi bruker trusenleier nå som tester ut do-gåing... Fikk beskjed om å kjøpe nye fordi de må ta av klærne for å bytte bleie.. Anonymkode: 05c98...9d4 I vår barnehage er det forbudt med trusebleier, kun vanlige. En vanlig praksis. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden Har aldri opplevd foreldre som nekter å ta med vanlige bleier på mine 15år på småbarnsavdeling. Aner du hvor mye ekstraarbeid det er om jeg skal skifte på 12 kids der jeg i tillegg må ta av alt av klær for å «bare» skifte tissebleie? Gjør barnehagen en tjeneste og ta med vanlige bleier. Hos oss har vi for øvrig bleieavtale, da stiller bhg med bleier, enkelt for alle parter. Anonymkode: 6307f...664 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden I alle bhg jeg har jobbet i har vi sakt nei til trusebleier. Årsak bruker mye lenger tid hvis en må ta av alt tøy. Pluss er en på tur er det og mye enklere å skifte bleie ite en å måtte kle av sko,dress,ullbukse stillongs osv 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jenta mi bruker trusenleier nå som tester ut do-gåing... Fikk beskjed om å kjøpe nye fordi de må ta av klærne for å bytte bleie.. Anonymkode: 05c98...9d4 Hva med å samarbeide litt? Er det sååå mye å be omfor bhg at du må sjekke om "de har lov". Skjønner godt at bhglærere og lærere i skolen sliter med disiplin og respekt med foreldre med holdninger som dine. "Meg, meg og meg". Anonymkode: 1a435...d64 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi hadde alltid trusebleier hjemme og vanlige i barnehagen. Anonymkode: 515e4...ecb Samme her! Det er barnehageansatt som skal skifte på de, så det kostet meg null kalorier å kjøpe vanlig til barnehagen. Anonymkode: 1442e...1b1 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janey79 Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden Hvorfor problematisere dette? I alle dager, hva er problemet med å ha åpne bleier i bhg og andre bleier hjemme? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden Det går jo ikke utover deg eller barnet, om det ligger en pakke med vanlige bleier i barnehagen. Du velger jo merket på bleiene. Anonymkode: 0fb61...cb6 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden Hva er poblemet? Utenom at du ikke får mulugheten til å diktere og bestemme absolutt 100% ALT vedrørende ditt barn, 24/ 7? Utenom det: hva et problemet med at de vil at barnet skal ha vanlige bleier tilgjengelig for skift i bhg? Anonymkode: 27a4d...7d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå