Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like gammel som de som er russ i år, går i vg2 fordi jeg bytta linje etter første året. I år er siste år med vanlig russetid og så si alle vennene mine er russ sammen i år. De vil jeg skal være russ med de og jeg ønsker det samme. Er det greit å være ”litt” russ i år og bli med de og gjøre diverse med de, men bare bruke samme dress neste år og være russ med klassen også? Er det dumt? Har noen noe fler forslag til hva jeg skal gjøre? Kan jeg egentlig tenke fækk it å være russ to år og bare ha det gøy med det, uten å bry meg om hva andre sier?

Anonymkode: 7898c...a8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit å være med på å feste, men ikke med russeklær etc. Du er jo ikke russ i år. 

Anonymkode: 39da6...563

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Helt greit å være med på å feste, men ikke med russeklær etc. Du er jo ikke russ i år. 

Anonymkode: 39da6...563

Problemet er bare at hvis man egentlig er på en gruppe og typ har vært på siden det helt første året, så har man russegenser og alt dette. Da får man ikke vært med på noen arrangementer uten dress på grunn av policy på arrangementene, som for eksempel russens dag på Tusenfryd

Endret av forumskvinnen
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

Bare kjør på, russ kan man være hvert år

Anonymkode: 14c0d...4fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada. Min datter gjorde dette også. Er mye vanligere no enn når vi var russ. Så kjør på. 

Anonymkode: 31db9...533

AnonymBruker
Skrevet

For all del vær russ 2 år på rad, det er det mange som er.

Men du får jo ikke russepass/id flere ganger?

Anonymkode: f1535...842

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For all del vær russ 2 år på rad, det er det mange som er.

Men du får jo ikke russepass/id flere ganger?

Anonymkode: f1535...842

Vi skal bare på små arrangementer så trenger kun klær, ikke id, så kan ha id neste år og da bli med på de store tingene. Vi er en relativt liten gruppe som ikke gjør sååå mye ut av det

AnonymBruker
Skrevet

Husker det var veldig strengt da jeg var russ. Var du ikke russ så fikk du ikke være med. Noen hang jo med på utefester osv. Men på arrangementer måtte man ha id på at man var russ. Det samme må man jo ha for å kjøpe russeklær også. Får du kjøpt russeklær da? Syns det er litt juks å bare velge at man vil være russ et år før man egentlig skal det. Du får sikkert lov til å være med på noen av festene uansett?

Anonymkode: 950ee...35e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi skal bare på små arrangementer så trenger kun klær, ikke id, så kan ha id neste år og da bli med på de store tingene. Vi er en relativt liten gruppe som ikke gjør sååå mye ut av det

Hm høres nå rart ut.

En venn av sønnen var først svart russ, fagbrev og så påbygg og var sa Russland etter påbygg og. Hadde nå russe bevis begge ganger

Anonymkode: dd6c9...8ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De vil jeg skal være russ med de og jeg ønsker det samme. Er det greit å være ”litt” russ i år og bli med de og gjøre diverse med de, men bare bruke samme dress neste år og være russ med klassen også? 

Jeg ville vært med på så mye gøy som mulig.

Men IKKE russeklær, russetog og lignende. Det kan vente til man faktisk er russ.

Anonymkode: 6ae5c...709

AnonymBruker
Skrevet

Å være russ et annet år er et valg du gjorde da du byttet linje. Så jeg synes det er teit å feire russetiden et år før man er ferdig, da blir meningen helt borte. Det blir som om jeg skulle feiret bursdagen min i juli fordi det er mye kule med sommerfest, enn å feire på i kalde desember.

Men så er jeg også av den gamle gruppen som hadde farge på dressen etter hvilken linje man gikk, minimalt med busser og det verste vi gjorde var å blåse i hornet. 

Anonymkode: b7e52...40d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de som sier det er kleint. Det valget tok du da du byttet linje, du er ikke ferdig med vgs i år.

Anonymkode: 97015...ec4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...