AnonymBruker Skrevet 5. mars #21 Del Skrevet 5. mars Hvorfor kan ikke folk bare svare, eller la være å svare, på det TS spør om, i stedet for å begynne å belære eller moralisere? 😅 Jeg spiser ofte en eller to riskaker, hjemmelaget mellombar eller noen druer. Kanskje en yoghurt eller som deg - ost. 😊 Anonymkode: ba3f9...9dd 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #22 Del Skrevet 5. mars Det spørs litt hvor lenge det er til middag. En gulrot/knaskerot. Hvis det er mer enn en time til middag, kanskje et lite yoghurtbeger. Anonymkode: 3181c...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #23 Del Skrevet 5. mars Sånne små porsjonspakninger med makrell i tomat. Har alltid sånne i kjøleskapet. Spiser én sånn (uten brødskive). Da er jeg ikke så glupskt sulten når middagen er ferdig. Anonymkode: b239d...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #24 Del Skrevet 5. mars Prøver å være sunn. Men ikke alltid lett. Men kanskje det er en ide å ha med et eple, banan, nøtter el. i vesken. Så kan du spise på vei hjem fra jobb. Da er du kanskje ikke like fysen på noe mens du lager middagen. Ellers knasker jeg gjerne litt grønnsaker mens jeg lager tilbehøret. Anonymkode: 80061...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 5. mars #25 Del Skrevet 5. mars Spiser 2 måltid til dagen så "trenger" liksom ikke noe; man tåler å være sulten. Det sagt, kommer det vel også an på helsestatus og eventuelle mål. Ønsker en å gå opp i vekt , velger man jo annerledes enn om en passer vekta. Var jeg vektbevisst, ville jeg valgt kokt egg og.noe.grønt fordi metthet, protein, fiber, tyggemotstand osv. Men med behov for å øke vekta ville jeg lett valgt brødskiver med peanøttsmør. Personlig favoritt, uvhengig av mål, er cottage cheese med litt vaniljeyoghurt og hakkete nøtter, gjerne litt honning eller kakao drysset over toppen. Mettende, tilfredsstillende og næringsriktt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #26 Del Skrevet 5. mars Da tar jeg ei lompe med ei stripe smøreost eller litt syltetøy. Utrolig hvor mye ei lita lompe kan fylle...i alle fall for ei stund Anonymkode: e7183...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 5. mars #27 Del Skrevet 5. mars En gulrot eller en skive tørket mango Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #28 Del Skrevet 5. mars Chips, en pinneis, monster, kakao, te, knekkebrød med ost og aromat... Anonymkode: 909c5...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #29 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Da tar jeg ei lompe med ei stripe smøreost eller litt syltetøy. Utrolig hvor mye ei lita lompe kan fylle...i alle fall for ei stund Anonymkode: e7183...61e Å, dette er det lenge siden jeg har gjort! Det er jo den perfekte lille kose-snacksen 🥰 Må kjøpe inn lomper asap 😅👍 Anonymkode: ba3f9...9dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 6. mars #30 Del Skrevet 6. mars Grønne oliven, eller paprika med hvitost rundt 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #31 Del Skrevet 6. mars Det kommer helt an på hvor lenge det er til middag. Noen ganger tar jeg bare en kopp te, eller noen mandler. Andre ganger tar jeg meg en proteinbar, en yoghurt, en gulrot, eller en proteinshake. Og noen ganger lager jeg bare middagen med en gang, i stedet for å vente. Anonymkode: e0951...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 6. mars #32 Del Skrevet 6. mars 😳enn må ikke ha mat en time før mat, uten det er en eller annen sykdom som tilsier de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #33 Del Skrevet 6. mars Soft mann skrev (52 minutter siden): 😳enn må ikke ha mat en time før mat, uten det er en eller annen sykdom som tilsier de Man kan gjøre ting uten at man "må". Man kan gjøre noe fordi man har lyst. Det er helt opp til en selv. Anonymkode: 3181c...e64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 6. mars #34 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man kan gjøre ting uten at man "må". Man kan gjøre noe fordi man har lyst. Det er helt opp til en selv. Anonymkode: 3181c...e64 Spørsmålet til TS var vel "må? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #35 Del Skrevet 6. mars Sjokolade Anonymkode: af8d9...429 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. mars #36 Del Skrevet 6. mars Jeg pleier å lage middag så jeg unngår den sulten før, men hvis det kniper hiver jeg innpå en neve, les 3-4, cherrytomater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #37 Del Skrevet 6. mars Da spiser jeg bare middag tidligere Anonymkode: d5339...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #38 Del Skrevet 7. mars Da tar jeg meg ofte noen kjeks av denne (finnes i mange varianter): Anonymkode: 4629e...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #39 Del Skrevet 7. mars Vanligvis en liten skål med en blanding av gresk yoghurt og vanilje cottage cheese toppet med en skje bringebærsyltetøy. Eventuelt kan jeg ta noen plommetomater. Anonymkode: fe0f4...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 7. mars #40 Del Skrevet 7. mars Jeg spiser av de grønnsakene jeg kutter opp til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå