AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Nå skulle jeg slutte snuse så fant jeg ut at jeg slutter liksågodt på quentuapin sovemedisin samtidig🙈dom som jeg var..null søvn på en uke, diaré, nedstemthet , kvalme, oppkast, hodepine osv..vil bare gå gjemme meg under dyna og gråter av alt. tror jeg skal gå for kun snusen intill det har roet seg så slutte på det andre..jeg skal alltid ta sånn av.men var bare så lei hangover , vann i kroppen osv🙈 andre som har følt seg slik av slutte på snus eller sovemedisin ? Anonymkode: 38ca2...369 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Hvis det er en trøst, så er jeg som deg. Jobber med å ikke sette i gang alt på en gang. Kroppen har sagt klart i fra at den ikke digger. Får vel begynne å lytte. Jeg anbefaler at du ringer legekontor og ber om at fastlegen ringer deg. Si hva du gjorde, fortell om bivirkningene, spør hva hen anbefaler i stedet. Sånne impulsive folk som oss trenger litt veiledning der. Anonymkode: 70707...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis det er en trøst, så er jeg som deg. Jobber med å ikke sette i gang alt på en gang. Kroppen har sagt klart i fra at den ikke digger. Får vel begynne å lytte. Jeg anbefaler at du ringer legekontor og ber om at fastlegen ringer deg. Si hva du gjorde, fortell om bivirkningene, spør hva hen anbefaler i stedet. Sånne impulsive folk som oss trenger litt veiledning der. Anonymkode: 70707...8a9 Ja snakka med legen og hu sa, bare at du sluttet snuse nå er jo så flott😊søvn trenger du så sovemedisin kunne jeg ta senere 😊 Anonymkode: 38ca2...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nå skulle jeg slutte snuse så fant jeg ut at jeg slutter liksågodt på quentuapin sovemedisin samtidig🙈dom som jeg var..null søvn på en uke, diaré, nedstemthet , kvalme, oppkast, hodepine osv..vil bare gå gjemme meg under dyna og gråter av alt. tror jeg skal gå for kun snusen intill det har roet seg så slutte på det andre..jeg skal alltid ta sånn av.men var bare så lei hangover , vann i kroppen osv🙈 andre som har følt seg slik av slutte på snus eller sovemedisin ? Anonymkode: 38ca2...369 Når du har klart deg en uke uten, så er du så langt og godt på vei, at de kommer til å angre om du begynner igjen. Du må igjennom dette, uansett. Begynner du på igjen med en eller begge så må du gjennom dette ille en gang til. Du klarer det om du bestemmer at du vil. Lykke til, hva du enn gjør. Anonymkode: 28c06...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når du har klart deg en uke uten, så er du så langt og godt på vei, at de kommer til å angre om du begynner igjen. Du må igjennom dette, uansett. Begynner du på igjen med en eller begge så må du gjennom dette ille en gang til. Du klarer det om du bestemmer at du vil. Lykke til, hva du enn gjør. Anonymkode: 28c06...678 Takk for det🥰 Anonymkode: 38ca2...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Skal ikke medisinen seponeres? Anonymkode: 7603e...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå