Ingv38 Skrevet 10. mars #21 Skrevet 10. mars Jeg og typen kan deler gjerne en dobbel, vi ligger med rumpene not hverandre og har den i oss enten vaginalt og han analt eller skal på på oss begge mens jeg koser med en vibrator på klitoris og runker han forsiktig mens vi teaser hverandre med hete fantasier eller noe passende underholdning på pc-en ved siden av oss😊 Det ender alltid i heftige orgasmer for oss begge😊 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars #22 Skrevet 10. mars Nei. Er ikke interessert i analsex Anonymkode: 20c09...f0b 2
rummyking Skrevet 10. mars Forfatter #23 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei. Er ikke interessert i analsex Anonymkode: 20c09...f0b Er helt lov det også
AnonymBruker Skrevet 12. mars #24 Skrevet 12. mars Ingv38 skrev (På 10.3.2025 den 16.48): Jeg og typen kan deler gjerne en dobbel, vi ligger med rumpene not hverandre og har den i oss enten vaginalt og han analt eller skal på på oss begge mens jeg koser med en vibrator på klitoris og runker han forsiktig mens vi teaser hverandre med hete fantasier eller noe passende underholdning på pc-en ved siden av oss😊 Det ender alltid i heftige orgasmer for oss begge😊 Deilig typen din elsker analorgasmer❤️ Anonymkode: 59da5...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå