AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Skrevet 5. mars Noen som har blitt strippet hos jordmor og kan fortelle erfaringer? har hatt noen milde tak og fikk nå gjennomsiktig slim med rosa i. Anonymkode: a61f3...611
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Slimproppen ☺️ Anonymkode: 4f7f3...967 Hvor lang tid er det vanlig å gå fra slimproppen til fødsel?😊 Anonymkode: a61f3...611
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvor lang tid er det vanlig å gå fra slimproppen til fødsel?😊 Anonymkode: a61f3...611 Fullstendig umulig å si. Slimproppen kan gå flere ganger gjennom svangerskapet og den gir ikke nødvendigvis en indikator på når fødsel starter. Anonymkode: 4f7f3...967 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Skrevet 5. mars Nå har det kommet gjennomsiktig slim med friskt blod. Kan det være tegningsblødning selvom jeg ble strippet? Eller kan man ikke kalle det tegningsblødning mtp strippingen? Anonymkode: a61f3...611
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Skrevet 5. mars Sånn fødsel startet hos meg, først rosa slim, så gjennomsiktig med mer innslag av rødt blod, hun kom 12 timer etter det første rosa slimet. Anonymkode: 1cc62...e21
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sånn fødsel startet hos meg, først rosa slim, så gjennomsiktig med mer innslag av rødt blod, hun kom 12 timer etter det første rosa slimet. Anonymkode: 1cc62...e21 Var det også etter stripping? Er så redd for at det bare er pga strippingen. Men er jo 8 timer siden jeg ble strippet, og det er ikke gammelt blod som kommer😅 Når fikk du rier/tegn på fødsel etter du hadde gjennomsiktig slim med innslag av rødt? Anonymkode: a61f3...611
AnonymBruker Skrevet 5. mars #8 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var det også etter stripping? Er så redd for at det bare er pga strippingen. Men er jo 8 timer siden jeg ble strippet, og det er ikke gammelt blod som kommer😅 Når fikk du rier/tegn på fødsel etter du hadde gjennomsiktig slim med innslag av rødt? Anonymkode: a61f3...611 Beklager svarte jo ikke egentlig på det du spurte om da dette ikke var etter stripping nei. Første tegn på rier kom egentlig ganske kjapt etterpå, men jeg skjønte ikke ar det var det før ca 6 timer senere. Det var ujevnt og ikke så fryktelig vokst egentlig og hadde mange andre plager med bekkenet i den tia. Men i ettertid skjønner jeg at det var rier. Anonymkode: 1cc62...e21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå