AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Til dere som sliter med gjeld så anbefaler jeg å se på luksusfellen, man vil få en aha opplevelse og forhåpentligvis blir gjeldsfrie. Så fort jeg ble gjeldsfri (2mnd etter luksusfellen binge watching) Så ble jeg tipset av en venninne om appen BULDER, der kan du åpne så mange sparekontoer du vil og egendefinere kontoene med bilder og tekst, selv satte jeg opp budsjett via sparekontoer feks en konto til matvarer en til klær osv, det har hjulpet ekstremt mye. Beste av alt er at alle kontoene har gebyrfrie uttak og 4,5 % rente, renten oppdateres daglig (du tjener daglig penger på å spare) og renter blir utbetalt hver måned. Håper enda flere blir gjeldsfrie og får en levelig økonomi💗 ❤️Steng dere selv ute av Klarna (max beløp 0 kr) ❤️steng dere selv permanent ute fra norsk tipping og andre gambling sider ❤️for noen kan det hjelpe å ikke være for mye i sosiale medier spesielt tik tok da man fortere bruker penger på noe man ikke trenger de tre nevnt over er for å hindretilbakefall, de har reddet meg. Gjerne del deres mnd budsjett i kmt feltet: Anonymkode: d5d8c...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Til dere som sliter med gjeld så anbefaler jeg å se på luksusfellen, man vil få en aha opplevelse og forhåpentligvis blir gjeldsfrie. Så fort jeg ble gjeldsfri (2mnd etter luksusfellen binge watching) Så ble jeg tipset av en venninne om appen BULDER, der kan du åpne så mange sparekontoer du vil og egendefinere kontoene med bilder og tekst, selv satte jeg opp budsjett via sparekontoer feks en konto til matvarer en til klær osv, det har hjulpet ekstremt mye. Beste av alt er at alle kontoene har gebyrfrie uttak og 4,5 % rente, renten oppdateres daglig (du tjener daglig penger på å spare) og renter blir utbetalt hver måned. Håper enda flere blir gjeldsfrie og får en levelig økonomi💗 ❤️Steng dere selv ute av Klarna (max beløp 0 kr) ❤️steng dere selv permanent ute fra norsk tipping og andre gambling sider ❤️for noen kan det hjelpe å ikke være for mye i sosiale medier spesielt tik tok da man fortere bruker penger på noe man ikke trenger de tre nevnt over er for å hindretilbakefall, de har reddet meg. Gjerne del deres mnd budsjett i kmt feltet: Anonymkode: d5d8c...913 Bulder er bare en bank, det du viser til, og reklamerer for Bulder, kan du gjøre de de aller aller fleste om ikke alle banker. Anonymkode: df584...6aa 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unn9 Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Det var bra rente da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Til dere som sliter med gjeld så anbefaler jeg å se på luksusfellen, man vil få en aha opplevelse og forhåpentligvis blir gjeldsfrie. Så fort jeg ble gjeldsfri (2mnd etter luksusfellen binge watching) Så ble jeg tipset av en venninne om appen BULDER, der kan du åpne så mange sparekontoer du vil og egendefinere kontoene med bilder og tekst, selv satte jeg opp budsjett via sparekontoer feks en konto til matvarer en til klær osv, det har hjulpet ekstremt mye. Beste av alt er at alle kontoene har gebyrfrie uttak og 4,5 % rente, renten oppdateres daglig (du tjener daglig penger på å spare) og renter blir utbetalt hver måned. Håper enda flere blir gjeldsfrie og får en levelig økonomi💗 ❤️Steng dere selv ute av Klarna (max beløp 0 kr) ❤️steng dere selv permanent ute fra norsk tipping og andre gambling sider ❤️for noen kan det hjelpe å ikke være for mye i sosiale medier spesielt tik tok da man fortere bruker penger på noe man ikke trenger de tre nevnt over er for å hindretilbakefall, de har reddet meg. Gjerne del deres mnd budsjett i kmt feltet: Anonymkode: d5d8c...913 Jeg har kundeforhold til fire banker, og kan åpne så mange sparekonti jeg ønsker hos dem alle. Det jeg dog har satset mest på er en sparekonto med høyere rente (5,21% pt.), mot at jeg binder pengene der i form av at jeg må gi beskjed minst en mnd. før uttak. Noe som ikke er noe problem for min del, bare kos å ha en "låst" konto. Anonymkode: 772ca...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Bulder er en bank. Banken Bulder har en app. Den kalles Bulder-appen. Anonymkode: 6e03b...770 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Til dere som sliter med gjeld så anbefaler jeg å se på luksusfellen, man vil få en aha opplevelse og forhåpentligvis blir gjeldsfrie. Så fort jeg ble gjeldsfri (2mnd etter luksusfellen binge watching) Så ble jeg tipset av en venninne om appen BULDER, der kan du åpne så mange sparekontoer du vil og egendefinere kontoene med bilder og tekst, selv satte jeg opp budsjett via sparekontoer feks en konto til matvarer en til klær osv, det har hjulpet ekstremt mye. Beste av alt er at alle kontoene har gebyrfrie uttak og 4,5 % rente, renten oppdateres daglig (du tjener daglig penger på å spare) og renter blir utbetalt hver måned. Håper enda flere blir gjeldsfrie og får en levelig økonomi💗 ❤️Steng dere selv ute av Klarna (max beløp 0 kr) ❤️steng dere selv permanent ute fra norsk tipping og andre gambling sider ❤️for noen kan det hjelpe å ikke være for mye i sosiale medier spesielt tik tok da man fortere bruker penger på noe man ikke trenger de tre nevnt over er for å hindretilbakefall, de har reddet meg. Gjerne del deres mnd budsjett i kmt feltet: Anonymkode: d5d8c...913 Er det content marketing-avdelingen i Sparebanken Vest som er ute og flotter seg? 😄 Anonymkode: 6e03b...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Bruker heller David Ramsey på YouTube for inspirasjon og konkrette tips på veien til økonomisk frighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det content marketing-avdelingen i Sparebanken Vest som er ute og flotter seg? 😄 Anonymkode: 6e03b...770 I wish hahahha er sørlending som var uheldig i starten av livet og var dårlig til å sette opp budsjett, var mye enklere med bulder da det ikke er gebyr på inn og uttak da kan man liksom sette opp egne kontoer til mat budsjett, aktivitetsbudsjett you name it hahahha, var en venninne fra bergen som tipset meg om bulder da hun har brukt dem lenge og kjøpte seg hus i år:) Vi er begge 01 ere, sparepenger: BSU, budsjettpenger og sparepenger over mulig mengde i BSU inne på bulder💗 Anonymkode: d5d8c...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bulder er bare en bank, det du viser til, og reklamerer for Bulder, kan du gjøre de de aller aller fleste om ikke alle banker. Anonymkode: df584...6aa Det er helt sant men de fleste mar deg ikke sette opp 6-7 sparekontoer som har gebyrfrie inn og uttak, vertfall ikke som jeg har sett men jeg har sparebanken sør og har ikke hatt det der, de har nærmest spist pengene mine hahahah, men skjønner ikke den sure stemninga prøver kun å hjelpe folk:) Anonymkode: d5d8c...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Ny Bruker skrev (2 timer siden): Bruker heller David Ramsey på YouTube for inspirasjon og konkrette tips på veien til økonomisk frighet. Det må jeg søke opp og undersøke:) Anonymkode: d5d8c...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Unn9 skrev (3 timer siden): Det var bra rente da. ja jeg er veldig fornøyd veldig greit å ha buffer konto som tjener renter:) men såklart til bolig er BSU enda bedre men til daglig sparing har bulder blitt en favoritt her, appen er veldig lett å navigere i forhold til andre apper, man kan også bestille digitalt kort som virker med apple pay og alle efakturaene kommer inn automatisk Anonymkode: d5d8c...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå