AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Noen som bruker det? Jeg har nettopp begynt med det, og lurer på om dette kommer til å funke. Anonymkode: 20b10...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Den virket på den måten den skulle, men bivirkning av libido som forsvant ble for mye etter ett års tid. Prøver ut andre med mindre bivirkninger. Anonymkode: 90807...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Nei, jeg fikk alt for mye bivirkninger av den. Anonymkode: e9785...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingtang Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Fungerer helt supert, kan leve et normalt liv pga dem 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som bruker det? Jeg har nettopp begynt med det, og lurer på om dette kommer til å funke. Anonymkode: 20b10...12b For min del slapp jeg unna det meste av bivirkninger andre beskriver, bortsett fra da jeg sluttet. Har prøvd flere SSRI uten særlig effekt (har slitt i mange år), og det som har fungert best over tid er NDRI-medisiner. Anonymkode: 74492...bb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Tingtang skrev (7 minutter siden): Fungerer helt supert, kan leve et normalt liv pga dem Høres veldig bra ut. Ser at folk har veldig ulike erfaringer med den. Jeg har gått på de i nesten en uke nå. Merker ingen bivirkninger forløbig. Jeg håper de virker bra mot Ocd , angst og uro. Føler at jeg er litt roligere, men håper på mer virkning. Anonymkode: 20b10...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Funker veldig bra på meg, fikk økt angst ved oppstart men det ga seg da jeg kom opp i terapeutisk dose. Bivirkninger nå etter 5 mnd er sporadiske muskelrykninger, "klump i halsen-følelse" og tanngnissing/spent kjeve (må bruke bittskinne på natta pga det). Dette er til å leve helt fint med sammenlignet med de fryktelige angstanfallene jeg opplevde før jeg startet på cipralex. Anonymkode: 59eb6...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden La på meg 30kg på 1 år😪😪 Anonymkode: b06e2...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Det er bivirkninger, men de gir seg helt i løpet av et knapt år. Denne typen antidepressiva har gitt meg et nytt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Den virket på angsten, men jeg fikk søvnproblemer av den. Hadde søvnproblemer fra før, men de ble enda større med Cipralex, så jeg valgte å slutte med de for å fokusere på å jobbe for å få et normalt søvnmønster. Anonymkode: 64832...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Har hjulpet meg masse i forhold til angst. Og depresjon, men angsten har vært det værste. Føler jeg har fått livet tilbake, stresser mye mindre, er gladere og føler meg ikke "flat", som jeg gjorde på wellbutrin og eurorix. Har ikke hatt noe særlig med bivirkninger, var bare litt kvalm i kanskje en måned nå og da rett etter jeg tok de. Har heller ikke lagt på meg. Nå merker jeg ingenting til bivirkninger. Har gått på de ett halvår cirka. Anonymkode: 15a61...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Virket veldig bra. Gikk på den i 4 år. Da hadde psyken vært stabil over så lang tid at jeg bare kunne slutte (seponerte) og merket ingen tilbakefall eller noe plager da. Eneste kjipe var at jeg gikk opp så mye i vekt. Hadde konstant ulvehunger. Skulle gjerne ha gått på den igjen nå, men vektøkning påvirker psyken mer negativt enn virkningen av medisinen. Er sllerede veldig overvektig, så tørr ikke nå. Anonymkode: fd6fd...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå