Gå til innhold

Toxic arbeidsmiljø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg jobber i Bærum kommue. Har en kvinnelig leder som treffer alle punkter for å kunne karakteriseres som en narsissist. Fryser meg ut, favoriserer den hun liker, prøver å holde meg nede ved alle anledninger, godkjenner ikke kursene mine, +++. Hun er svært hyggelig mot meg når flere er tilstede, men på tomannshånd virker det som hun har lyst til å drepe meg eller spise meg opp levende. Hadde idag møte med rådgiver fra fagforbundet, som ga lite håp (fagforening er bare oppskrytt).
Hva bør jeg gjøre? Jeg trives godt med oppgavene mine, og får positive tilbakemeldinger fra mine kollegaer i andre avdelinger. Har egentlig ikke lyst til å slutte der. Jeg er en mentalt sterk dame, og brenner ikke 2 kalorier ved å tenke på henne.

Anonymkode: 7d7f2...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send et anonymt varsel til kommuneledelsen om at avdelingsleder ved x avdeling forsurer arbeidsmiljøet til underordnet. Send kopi av varsel til Arbeidstilsynet.

Be anonymt HR om kartlegging av arbeidsmiljø og psykologisk trygghet på avdelingen.

Søk støtte hos dine kollegaer! Kan dine kollegaer stå opp for deg og bistå deg, slik at du ikke er alene med denne lederen?

Desverre finnes det for mange slike uegnede ledere!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...