AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden I dag åpnet Storbritannia opp for norske søknader om ETA, som vi må ha fra april av for å kunne reise dit. Men appen viser denne feilmeldingen her: https://dinside.dagbladet.no/reise/full-kollaps/82777609 Er det noen som har kommet gjennom og fått godkjent søknad? Ser noen måtte vente så lenge på koden at søknaden ble nullstilt? Heldigvis har vi noen uker på oss, sikkert mange som prøver samtidig akkurat i dag. Får prøve igjen på natta om det ikke går. Blir vel litt som med skattelistene dette, bare at vi nå er i kø sammen med store deler av Europa 😅 Klar over at sikkert enda flere prøver når jeg spør om dette, men regner med det ordner seg i god tid før april. Anonymkode: d0419...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Etter å ha postet her kom jeg plutselig gjennom, og ble godkjent nesten umiddelbart. Så da var det gjort Bare husk å søke dere som skal reise fra april og utover, siden søknaden også kan ta noen dager om man ikke godkjennes automatisk. Anonymkode: d0419...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Har appen, men kommer ikke gjennom. Så får bare smøre meg med tålmodighet 😊 Anonymkode: 3f655...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Det vanskeligste (bortsett fra å komme inn på appen) var å ta et godkjent bilde av passet, må holde det åpent med ene hånda og ta bilde med mobilen med den andre. Men det gikk til slutt. Kanskje lettere hvis man har noen til å hjelpe seg med å holde passet eller mobilen. Skanne passet med mobilen gikk greit, det visste jeg ikke at den kunne. Selfien ble grusom, men skremte tydeligvis ikke britiske myndigheter. 😄 Anonymkode: d0419...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå