AnonymBruker Skrevet i går, 13:58 #1 Del Skrevet i går, 13:58 Har en brokk i mellomgulvet som skal opereres. Har fått dyttet inn brokket av kirurg og må ha brokkbelte på til operasjon. Det er ekstremt ubehagelig, og har lest litt ulikt om hvordan det er etter operasjon. Måtte dere ha belte etter operasjon også? Anonymkode: 0516f...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en brokk i mellomgulvet som skal opereres. Har fått dyttet inn brokket av kirurg og må ha brokkbelte på til operasjon. Det er ekstremt ubehagelig, og har lest litt ulikt om hvordan det er etter operasjon. Måtte dere ha belte etter operasjon også? Anonymkode: 0516f...694 Har kirurgen anbefalt brokkbind, så er det smartest å bruke det. Grunnen er at tarm ellers vil kunne tyte ut igjen. I verste fall kan du få tarmslyng og broket tyter ut igjen. Tarmslyng skal jeg love deg at du ikke vil ha, da må du hasteopereres fordi tarmen går tett og du får smerter hinsides all fornuft. Hva du må etter en operasjon gjenstår å se. Spørsmålet er vel hva kirurgen finner og hvordan hen klarer å løse problemet ditt kirurgisk. Anonymkode: 3e541...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Jeg måtte bruke brokkbind i 5 uker, hele døgnet. Det var noe ordentlig herk! Anonymkode: 89c7d...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har kirurgen anbefalt brokkbind, så er det smartest å bruke det. Grunnen er at tarm ellers vil kunne tyte ut igjen. I verste fall kan du få tarmslyng og broket tyter ut igjen. Tarmslyng skal jeg love deg at du ikke vil ha, da må du hasteopereres fordi tarmen går tett og du får smerter hinsides all fornuft. Hva du må etter en operasjon gjenstår å se. Spørsmålet er vel hva kirurgen finner og hvordan hen klarer å løse problemet ditt kirurgisk. Anonymkode: 3e541...436 Jeg har skjønt at det er lurt, så jeg har det på som jeg fikk beskjed om ("alltid utenom når du dusjer"), men jeg har løsnet litt på det innimellom når jeg sitteligger i reclineren, for det er ekstremt ubehagelig å ha på. I natt har korsryggen verket, det kan jo være tilfeldig, men det pleier aldri å skje... Får håpe operasjon blir snart sånn at man ihvertfall kan begynne "rekonvalesensen" Anonymkode: 0516f...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg måtte bruke brokkbind i 5 uker, hele døgnet. Det var noe ordentlig herk! Anonymkode: 89c7d...c14 Grøss. Er vel bare å stålsette seg... Takk! Anonymkode: 0516f...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå