nynorsklover Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Har akkurat begynt å treffe en fyr, kjempesøt og veldig hyggelig. Han gir meg masse komplimenter og fortalte allerede etter første date at jeg virkelig var hans type. Etter date nummer to sa han at han kunne se for seg en fremtid med meg. Slik er han, og sier enda og nå har vi data i en måned. Hvordan vet man egentlig forskjellen på om det er "lovebombing" eller ekte, genuin interesse fra hans side? Vi er i slutten av 20-åra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Sats på at det er ekte. "Love bombing" er et importert uttrykk som har ødelagt for mange potensielle forhold. Enten funker det eller ikke, det finner man ut over tid. Anonymkode: 53efd...884 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynorsklover Skrevet 18 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sats på at det er ekte. "Love bombing" er et importert uttrykk som har ødelagt for mange potensielle forhold. Enten funker det eller ikke, det finner man ut over tid. Anonymkode: 53efd...884 Hva er egentlig lovebombing da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden https://psykopati.blogg.no/seks-typer-love-bombing.html Anonymkode: 85139...304 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden nynorsklover skrev (1 time siden): Har akkurat begynt å treffe en fyr, kjempesøt og veldig hyggelig. Han gir meg masse komplimenter og fortalte allerede etter første date at jeg virkelig var hans type. Etter date nummer to sa han at han kunne se for seg en fremtid med meg. Slik er han, og sier enda og nå har vi data i en måned. Hvordan vet man egentlig forskjellen på om det er "lovebombing" eller ekte, genuin interesse fra hans side? Vi er i slutten av 20-åra. Husk bare å fortelle ham om alle dine knullevenner (fra en annen tråd). Da tenker jeg "lovebombingen" stopper kjapt Anonymkode: 6a79d...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden nynorsklover skrev (4 timer siden): Har akkurat begynt å treffe en fyr, kjempesøt og veldig hyggelig. Han gir meg masse komplimenter og fortalte allerede etter første date at jeg virkelig var hans type. Etter date nummer to sa han at han kunne se for seg en fremtid med meg. Slik er han, og sier enda og nå har vi data i en måned. Hvordan vet man egentlig forskjellen på om det er "lovebombing" eller ekte, genuin interesse fra hans side? Vi er i slutten av 20-åra. Lovebombing er å love gull og grønne skoger, og ikke klare å innfri det. De sier det for å få deg på kroken. Så er du hekta. Anonymkode: 97f96...0bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Føler du at det han sier ikke matcher hvordan han oppfører seg rundt/mot deg, er kropppsspråket hans annerledes eller mindre på enn ordene han bruker? Sier magefølelsen din at dette ikke er det store, at han egentlig ikke er den/det du vil ha, og føles det som at han forsøker å overbevise deg om at dere er rett? Opplever du at dette egentlig er altfor tidlig, men at fordi han virker så interessert i deg så ønsker du å speile ham? Hvis du tenker disse tingene, så er det god sjanse for at han lovebomber deg. Hvis du kjenner at du føler det samme og at det faktisk bare er fyrverkeri mellom dere, så er det jo godt mulig det er det:) Det er vanskelig, for intuisjon og magefølelse kommer jo gjerne av erfaring, samtidig er det vonde erfaringer å kjenne igjen f.eks lovebombing og manipulasjon. Men, du kommer langt med å stille ærlige spørsmål til deg selv og ham, og for all del stå opp for dine egne ønsker og krav uavhengig av hans smiger:) Anonymkode: 0c41d...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå