Gå til innhold

Tynne folk og mat

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi hadde en svært overvektig sommervikar på jobb. I lunsjen gikk hun og kjøpte seg en big Mac meny og en eplekake, og skammet seg overhodet ikke. Syntes det var en real sak, selv om jeg ble overrasket fordi det er så langt fra hva jeg kunne tillatt meg. 

Anonymkode: ee5f6...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har hørt mange si de ikke vil ansette overvektige folk, fordi de mangler selvkontroll og disiplin. De skulle bare visst hvor mange av de slanke som lider av spiseforstyrrelser, der de benytter seg av oppkast eller avføringsmiddel for å skjule fråtsingen, eller sulter seg i perioder. Vi er blitt et spiseforstyrret samfunn, som i stor grad styres av avhengighet. Vi lever lenger, men psykisk helse blir stadig verre. 

Anonymkode: 36fe8...47c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har hørt mange si de ikke vil ansette overvektige folk, fordi de mangler selvkontroll og disiplin. De skulle bare visst hvor mange av de slanke som lider av spiseforstyrrelser, der de benytter seg av oppkast eller avføringsmiddel for å skjule fråtsingen, eller sulter seg i perioder. Vi er blitt et spiseforstyrret samfunn, som i stor grad styres av avhengighet. Vi lever lenger, men psykisk helse blir stadig verre. 

Jeg er mest vant til at veldig overvektige jobber mindre effektivt. 

Anonymkode: 3156b...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker aldri over hva andre spiser eller ikke. Tenker heller ikke noe over hvordan kropp folk har. Det er en privatsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du bare antar at alle som er tynne er «opptatt av å være tynne»? Typisk tjukke, som tror at alle tenker på mat og vekt like intenst som de gjør selv. Mange av oss er tynne rett og slett fordi mat, uansett sunn eller usunn, ikke tar opp spesielt stor plass i livet vårt. Jeg spiste nettopp frokost, fordi jeg ikke kom på det før nå. Stod opp klokken 6 og har vært på totimers tur med hunden. Frokost var egg og bacon med brød, absolutt ikke slankemat. 

Anonymkode: 43bf7...58b

Herregud, de sier det jo selv, jeg antar ingenting😂

Anonymkode: 2065a...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er mest vant til at veldig overvektige jobber mindre effektivt. 

Anonymkode: 3156b...5ae

Spørs hva de jobber med. Mange overvektige toppledere. Å jobbe som servitør, bygningsabeider eller kirurg kan mulig bli vanskelig hvis du lider av alvorlig fedme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...