Gå til innhold

Dere som har en ff over lang tid: har dere andre ff også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som den andre/de andre ikke vet om?

Anonymkode: c89b6...cd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere ff, samtlige vet at jeg har flere - men ikke noe mer enn det.

Det er naturlig å vær ærlig om det når man skal snakke om beskyttelse mot sexsykdommer. 

Anonymkode: dd87a...982

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er naturlig å vær ærlig om det når man skal snakke om beskyttelse mot sexsykdommer. 

Hva med følelser? Oppstår de? Er du mann/ kvinne? 

Anonymkode: 144d6...9d3

Skrevet

Jeg har to, en betydelig yngre, en på samme alder. De vet at jeg har to, men vet ikke hvem den andre er. Jeg deler bare info om de til han er jeg er i et fast forhold til. Følelser har jeg for begge, glad i, lyst, ømhet og omsorg for, men det er ikke forelskelse eller kjærlighet. Er også tydelig på hva det er og ikke er. Går helt fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du ærlig med en potensiell partner om dette også ? At du ikke kan gå ei uke uten å måtte knulle en eller flere menn ? tviler jeg sterkt på. Du er nok en av de "fortid er fortid" damene som egentlig vil skjule at de har ligget med halve byen.

Anonymkode: 38db6...03d

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er du ærlig med en potensiell partner om dette også ? At du ikke kan gå ei uke uten å måtte knulle en eller flere menn ? tviler jeg sterkt på. Du er nok en av de "fortid er fortid" damene som egentlig vil skjule at de har ligget med halve byen.

Jobbe litt med sinnemestring kanskje? 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

normalt ikke, men hvis jeg finner en dame til og hun feks er veldig ung (25) eller moden (55) ville jeg kunne hatt to, for å teste ulike aldere.

Anonymkode: 65b9d...090

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere og ja,samtlige vet om alle. De kjenner ikke hverandre, men ingen holdes hemmelig...

Anonymkode: 08ce1...6a8

• Liker 1
Skrevet

Har alltid hatt flere faste tilgjengelig. En er jo alt for lite. 

• Hjerte 1
Skrevet

I mine yngre dager hadde jeg 2 på samme tid.
Venninner faktisk.
Ble først kjent med hu ene, så ble jeg introdusert til bestevenninna.
Og ja dem var klar over hverandre. og ja begge dem to hadde flere gutter. (hun første var jeg en av 4 i starten, hu andre var jeg en av 2)

Men Ellers har jeg klart meg med en.

Men kan si at i dag hadde jeg ikke orket en ff.
Mye bedre med et fast forhold en bare noen venner man av og til holder på meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har flere og ja,samtlige vet om alle. De kjenner ikke hverandre, men ingen holdes hemmelig...

Samme her   😉

Skrevet
Langline skrev (2 timer siden):

Jobbe litt med sinnemestring kanskje? 

Og kanskje sjalusi /misunnelse ?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror rett og slett ikke du og folk som har fuckfriends har noe særlig til felles.
Du er kanskje mer glad i noen du kan kue?
Og de er kanskje mer glad i noen som ikke er deg?
... sånn sett funker det jo. Men det er jo litt kjipt at du skal bli så innmari sur og nærmest spytte ut ordene du skriver.

Men jeg tror du burde jobbe litt med sinnemestring og generelt synet på kvinner. Høres ut som du har et par issues som ikke er sunt, verken for deg eller andre.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Huff da, går det bedre med deg nå?

I tillegg til å røpe mye følelsesmessig grums i deg selv, røper du også en meget snever horisont.

Ikke alle vil ha kjæreste. Ikke alle bryr seg om antall partnere (verken tidligere eller pågående 😉). Ikke alle ville hatt en partner med fokus på antall partnere.

Det er så mye å ta tak, men jeg sender deg heller litt sympati. En slik hats melding utav det blå vitner om stort ubehag hos deg. Ha en fin og seksuell frigjort dag videre.

Hilsen ei med flere partnere 😘

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to. Han ene har jeg vært sammen med i 4 år og han andre i 2,5. Han første vet om han andre, men han andre vil ikke vite om det dersom jeg treffer en annen. 

Jeg ønsker egentlig å treffe en livsledsager, men siden jeg er litt sjenert og synes nettdating er vanskelig, så er det uansett hyggelig å ha to venner som jeg kan kose med, prate med og dele sorger og gleder. 

Det er ikke sånn at det bare er noe seksuelt, vi bryr oss jo om hverandre også og hjelper hverandre. Samtidig merker vi jo at vi er for forskjellige til at vi kunne ha vært kjærester eller levd sammen. 

Anonymkode: 17188...99c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...