Gå til innhold

Til dere som har en ff og bor i samme by/område, hvor ofte møtes dere ca?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor lenge har dere vært ff? Dersom interessen avtok fra den ene parten, hva skyldes dette?

Anonymkode: 19ce2...4bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt fra 0 til 7 dager i uka :)

Har 3 stk i området jeg bor i nå.

nr1: Vært ff i 8 år

nr2: vært ff i omtrent 2 år

nr3: vært ff i 5 måneder

Den vanligste grunnen til at ff-relasjonen stopper, er at de får seg dame, eller begynner å date noen seriøst. 

Anonymkode: 2c9ea...3d8

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alt fra 0 til 7 dager i uka :)

Har 3 stk i området jeg bor i nå.

nr1: Vært ff i 8 år

nr2: vært ff i omtrent 2 år

nr3: vært ff i 5 måneder

Den vanligste grunnen til at ff-relasjonen stopper, er at de får seg dame, eller begynner å date noen seriøst. 

Æsj 🤮 Forteller du dette til din fremtidige partner ? 

Anonymkode: 1ebee...5e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kutt ut a!

Jeg har for øyeblikket to, men kun en bor i samme by. 

Vi møtes en til fire ganger i uka. 

Alle har det fint og trives i våre relasjoner. 

Anonymkode: 1eceb...fa7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kutt ut a!

Jeg har for øyeblikket to, men kun en bor i samme by. 

Vi møtes en til fire ganger i uka. 

Alle har det fint og trives i våre relasjoner. 

Og grunnen til at de avsluttes er enten at en av dem går inn i et monogamt forhold, eller at noen flytter 😊 Har så langt aldri endt i uvennskap.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har daglig kontakt og møtes noen ganger i uken.

Anonymkode: d1e34...1be

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 15.41):

Jeg vil ikke ha kjæreste 😜

Du høres dømmende og jævlig ut. Æsj, ha deg vekk ditt spøkels....

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke ha kjæreste 😜

Du høres dømmende og jævlig ut. Æsj, ha deg vekk ditt spøkels....

Men forteller du det til fremtidige partnere, eller holder du det hemmelig (baserer forholdene dine på en løgn) ?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men forteller du det til fremtidige partnere, eller holder du det hemmelig (baserer forholdene dine på en løgn) ?

Fremtidige partnere har ikke noe med dette. Har ingenting med løgn å gjøre...Det er privat.

Anonymkode: e1b49...493

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fremtidige partnere har ikke noe med dette. Har ingenting med løgn å gjøre...Det er privat.

De fleste menn har preferanser som utelukker kvinner som ligger ukritisk rundt. Holder du det privat, ja da er du åpenbart en av de som ligger rundt. Sånn er det bare baby😘 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skal man fortelle NOE som helst om sitt tidligere privatliv til en fremtidig kjæreste? Denne kjæresten har sikkert massevis av egne greier som ikke burde deles, men holdes privat og der det hører hjemme - i fortiden.

Det er ikke noen løgn i bildet til den du siterer. Man har ingen plikt å fortelle om tidligere partnere til sin nye faste partner! Ser ut som du kaller det "løgn" å la være å dra opp alt mulig fra fortiden. Hva i alle dager.... skal man bruke det første året på å dra frem alt av stort og smått og fortelle sin nye partner om det da? For ellers vil det jo være en "løgn"?

Anonymkode: 2630a...243

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har ingen problem med å være ærlig om det til evt partnere.

Alle mine ff vet at jeg har flere, det er helt normalt å være åpen om det mtp beskyttelse mot sexsykdommer.

Du er meget dømmende, det er usexy.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ingen problem med å være ærlig om det til evt partnere.

Alle mine ff vet at jeg har flere, det er helt normalt å være åpen om det mtp beskyttelse mot sexsykdommer.

Du er meget dømmende, det er usexy.

Knullevennene dine driter jo i om du knuller andre, for dem er du bare en runkehanske og ikke forholdsmateriale. Jeg snakker om når du skal prøve å få et forhold til noen, sånn kjærlighet og livet og sånn vettu der man møter sin sjelevenn og vil vite alt om hverandre (en fase av forelskelsen), ikke bare gjensidig onani med randoms. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en ff. Traff han ca en gang i uka. Var ærlig med andre jeg datet om at når jeg traff noen jeg ville date seriøst ville ff’en ikke brukes mer. Min nåværende nye partner var litt sjalu i begynnelsen og trodde jeg kom til å fortsette med ff’en, men det er selvsagt uaktuelt.

Etter et mislykket sexløst ekteskap fikk jeg start igjen på sexlivet takket være ff’en-uten at jeg behøvde å søke et forhold for det og havne med feil person (igjen).

Anonymkode: 834ee...bf8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Knullevennene dine driter jo i om du knuller andre, for dem er du bare en runkehanske og ikke forholdsmateriale. Jeg snakker om når du skal prøve å få et forhold til noen, sånn kjærlighet og livet og sånn vettu der man møter sin sjelevenn og vil vite alt om hverandre (en fase av forelskelsen), ikke bare gjensidig onani med randoms. 

Ja for det er jo ingenting imellom forhold og hva du så fint kaller det «runkehanske» har hatt FF selv jeg, fin, morsom mann. Det var  god sex og generelt god stemning. Vi passa ikke som kjærester og ingen av oss hadde lyst på forhold. Har bare godt å si om han den dag i dag. Han jeg er gift med nå har ikke lyst å vite om min seksuelle fortid ( jeg er 42 og har ligget med 10 stk ila dette livet). Så nei ikke alle har lyst å vite alt om sjelevenner sin. 

Anonymkode: 4e01e...994

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud å dømmende du er!!!
Du antar en hel del her, og det er trist at du sitter med så mye fordommer.

Hvorfor tror du mennene jeg har sex med bare bruker meg som en runkehanske? Hva vet du om følelser og tankene mennene og jeg har sammen, hva vet du egentlig? NOTHING. Just like Jon Snow. 

Slapp av Karen, jeg har hatt flere kjærester i mitt liv, og forresten, det er jeg som bruker mennene for sex, ikke omvendt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De fleste menn har preferanser som utelukker kvinner som ligger ukritisk rundt. Holder du det privat, ja da er du åpenbart en av de som ligger rundt. Sånn er det bare baby😘 

Hva har du inhalert? 

Fremtidige partnere med slik fokus er for spesielt interesserte.  

Nei, de fleste snakker ikke om slikt og hvis en fyr hadde hatt en slikt fokus, er det nok ikke fyren for henne du siterer. Det er en fyr de fleste jeg kjenner vil sky som pesten, uavhengig av antall partnere.

Går du rundt og forteller og spør de rundt deg med hvem, når og hvordan de sist hadde samleie? Det har jeg aldri opplevd...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja for det er jo ingenting imellom forhold og hva du så fint kaller det «runkehanske» har hatt FF selv jeg, fin, morsom mann. Det var  god sex og generelt god stemning. Vi passa ikke som kjærester og ingen av oss hadde lyst på forhold. Har bare godt å si om han den dag i dag. Han jeg er gift med nå har ikke lyst å vite om min seksuelle fortid ( jeg er 42 og har ligget med 10 stk ila dette livet). Så nei ikke alle har lyst å vite alt om sjelevenner sin. 

Kanskje de ikke er sjelevenner da, men en man tok til takke med da alle de beste var tatt for lenge siden. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de ikke er sjelevenner da, men en man tok til takke med da alle de beste var tatt for lenge siden. 

Ja det er sikkert det! Bra konklusjon 👍🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så synd for dem...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...