Gå til innhold

Utdanning

oleayonn

Anbefalte innlegg

Hei. Tidligere for to år siden så var en venn  i 18 fått  en påtaleunnlatelse. Det var for en vare for totalt på 60 kr. Denne måneden så ble vennen min tatt for tyveri og har 5 anmeldelser av butikken. Fire av fem anmeldelsene var  betale og var på 800 kr som jeg utbetalt. Den siste anmeldelsen som var en vare fra idag var på 50 kr. Den var lagt dokumentert i butikken for anmeldelse. Andre fire anmeldelsene ble tatt av vekteren. Tok bilde av  betaling med kvitteringen. Spørsmålet er om vis man søker på studie som barnehagelærer eller sykepleier vil det komme på begrenset attesten. Siden at vennen min gikk inn i  lovdata for å se og mye av det innholdet spesifikke straffer. Dessuten vil det ansess som grovt ran, tyveri. Siden de fire anmeldelsene som ble tatt av vekteren var ikke fra denne måneden, men fra forrige. Den anmeldelsen som ble lagt igjen, altså den femte er fra denne måneden.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...