Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 15 år er føneren min klar for utskifting. Jeg trenger en som blåser hardt og fort, da jeg har tykt hår og dårlig tid på morgenen.

Men samtidig ønsker jeg ikke at den skal bråke så mye.

Synes det er vanskelig å navigere på nett da spesifikasjoner ofte kun går på watt, og ikke faktisk vindhastighet og desibel. Kan jo gjøre mange bomkjøp før man treffer, virker det som. Aner ikke hva som er styr unna og hva som er bra. 

Noen som har tips eller erfaringer? 

Anonymkode: 3fe53...a10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive at pris ikke bør overstige 1000 kr og at jeg ønsker en tradisjonell føner, ikke en airwrap eller lignende. 

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (4 timer siden):

Babyliss AirPower Pro BaByliss Air Power Pro hair dryer D6555DE | Nordicfeel

Blåser kraftig, stillegående. Liten og lett. Det er slike typer de ofte bruker på frisørsalonger. 1274kr er en akseptabel pris. Skal du ned i pris stiger lydnivået betraktelig

Ok, takk for tips. Ser ikke noe om varme annet enn "flere innstillinger". Gir den varme nok til å aktivere varmeaktiverte stylingprodukter? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok, takk for tips. Ser ikke noe om varme annet enn "flere innstillinger". Gir den varme nok til å aktivere varmeaktiverte stylingprodukter? 

Må ærlig innrømme at jeg er mann med kort hår og lite behov for hårføner og stylingprodukter, men den blåser rimelig varmt på høyeste temperatur. 

Skrevet (endret)

Jeg har en dyson-kopi (Laifen) som jeg er veldig fornøyd med, den er lett støysvak og kraftig med mulighet for kald, medium eller varm. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte en for lenge siden.  Men selv om den er mye rimeligere enn en Dyson er den dyrere enn 1000 dessverre. Men verd det om man har anledning. 

image.png.d2489a5ead28ac0150449850f5a51a47.png

https://premiumtek.no/produkt/laifen-swift-se?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAiaC-BhBEEiwAjY99qGEO4OZopXPY3k_bz0ddVQdiDQB-h5n3zwxiPUinFOecsyHCecLErBoCz_kQAvD_BwE

Endret av Elle Melle
AnonymBruker
Skrevet

Følger

Anonymkode: 04504...475

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (57 minutter siden):

Må ærlig innrømme at jeg er mann med kort hår og lite behov for hårføner og stylingprodukter, men den blåser rimelig varmt på høyeste temperatur. 

Det er positivt 👍🏼 Leser imidlertid at den har dårlig trøkk med diffuser, det er et drawback. Lite usponsete anmeldelser å finne synes jeg. Opplever du lyden som hvinete? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...