AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Kun noen år gammel og feilfri Romeriksbunad med skjorte, lue, hårbøyle, veske, øredobber, to søljer og mansjettknapper. Har fått mulighet til å kjøpe av noen kjente, men må komme med bud og aner ikke hvor jeg skal begynne å by. Anonymkode: 48375...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Er det en L 46, L40 eller L55? Anonymkode: d1ba8...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kun noen år gammel og feilfri Romeriksbunad med skjorte, lue, hårbøyle, veske, øredobber, to søljer og mansjettknapper. Har fått mulighet til å kjøpe av noen kjente, men må komme med bud og aner ikke hvor jeg skal begynne å by. Anonymkode: 48375...62f Sjekk finn og se hva tilsvarende ligger på. Anonymkode: 2cf24...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det en L 46, L40 eller L55? Anonymkode: d1ba8...f1c Kva betyr det? Anonymkode: 754bd...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det en L 46, L40 eller L55? Anonymkode: d1ba8...f1c Det er den vanligste, og etter litt google kom jeg fram til at det er L40 😀 Anonymkode: 48375...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Del Skrevet 5. mars Ligger mange på finn. Sjekk prisen der og så ha i bakhodet tilbehør som også drar opp prisen. Anonymkode: 93aa3...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kva betyr det? Anonymkode: 754bd...877 Ulike varianter av romeriksbunad. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er den vanligste, og etter litt google kom jeg fram til at det er L40 😀 Anonymkode: 48375...62f En helt ny med forkle, belte og veske ligger på rundt 29-30 000. Så må du legge på prisen for skjorte (passer skjorten som hører til deg? Det er ikke sikkert, så det må du evnt dobbeltsjekke siden vi alle er forskjellig i str på hals osv) sølvet har en del verdi så ville sjekket opp pris hver for seg i de ekstra tingene som fulgte med å prøvd by rundt tja 5000 under hva totalen blir. Anonymkode: d1ba8...f1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå