AnonymBruker Skrevet 6. mars #41 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Gud å glad jeg er for at jeg har tatt høyere utdannelse og kan bestemme over mine egne pauser. Anonymkode: 8468b...670 Det har da jeg også, men kan fortsatt ikke bestemme egne pauser. Det er helt normalt Anonymkode: 2b10b...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #42 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Blir satt pause på klokkeslett og to og to eller tre og tre. Eneste mulighet til å prate, men fleste sitter med nesa i mobilen. Dette fremmer da ikke arbeidsmiljø? Anonymkode: e607c...c1b AnonymBruker skrev (22 timer siden): At vi ikke kan velge mer selv. Feks tiden Anonymkode: e607c...c1b Så hvis dere er 6 ansatte på jobb, og de fem andre ønsker pause kl 11, så er det helt greit for deg at du står igjen alene? Eller at du også går samtidig med dem? Det vil gå greit for driften av arbeidsplassen hvis alle tar pause samtidig? Anonymkode: 40a7f...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #43 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Oi! Har du ein time betalt lunsjpause!? Luksus 🤩 Anonymkode: 445a9...0ba Nei, har en halvtime, men kan ta den når jeg vil mellom 11 og 12. Anonymkode: 63d3d...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #44 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Blir satt pause på klokkeslett og to og to eller tre og tre. Eneste mulighet til å prate, men fleste sitter med nesa i mobilen. Dette fremmer da ikke arbeidsmiljø? Anonymkode: e607c...c1b Ja, det er nødvendig på en del plasser at man har fastsatt pause.. Om noen da vil ha pause fra hele jobben, noen sjekke innom syke pårørende, eller noen scrolle på kvinneguiden må bli opp til den enkelte. Anonymkode: 5f2a9...204 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå