AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Blir satt pause på klokkeslett og to og to eller tre og tre. Eneste mulighet til å prate, men fleste sitter med nesa i mobilen. Dette fremmer da ikke arbeidsmiljø? Anonymkode: e607c...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Hva er det du reagerer på? At du har bestemt tid til lunsj (vanlig) eller at dine kollegaer heller vil slappe av og scrolle på telefonen enn å småprate? Anonymkode: 2b10b...c1a 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det du reagerer på? At du har bestemt tid til lunsj (vanlig) eller at dine kollegaer heller vil slappe av og scrolle på telefonen enn å småprate? Anonymkode: 2b10b...c1a At vi ikke kan velge mer selv. Feks tiden Anonymkode: e607c...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Hmm. Har jobbet i 28 år. Kan ikke huske jeg har hatt en jobb der jeg kan bestemme pausetiden. Oftest blir pausen når det er tid. Noen ganger i tjenestebilen. Noen ganger ikke noe pause, om det skjer akutte hendelser. Anonymkode: 1ae28...dfb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): At vi ikke kan velge mer selv. Feks tiden Anonymkode: e607c...c1b Det er da fullstendig normalt å ha faste pausetider. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Gud å glad jeg er for at jeg har tatt høyere utdannelse og kan bestemme over mine egne pauser. Anonymkode: 8468b...670 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gud å glad jeg er for at jeg har tatt høyere utdannelse og kan bestemme over mine egne pauser. Anonymkode: 8468b...670 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Høres utrolig deilig ut å slippe folk som absolutt skal prate hele pausen. Anonymkode: 6e9a9...999 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Jeg jobber på kontor, og tar pause når jeg vil. Som student jobbet jeg i butikk, og da var pausetidene fastsatt. Regner med det er normalen i mange jobber. Synes folk må få bruke pausen sin slik de ønsker. Vet mange vil koble ut og slappe av, i stedet for å snakke med kollegaer. Synes man må respektere dette. Anonymkode: 79fdf...d7b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hmm. Har jobbet i 28 år. Kan ikke huske jeg har hatt en jobb der jeg kan bestemme pausetiden. Oftest blir pausen når det er tid. Noen ganger i tjenestebilen. Noen ganger ikke noe pause, om det skjer akutte hendelser. Anonymkode: 1ae28...dfb Er jo sånn vi alltid har gjort det. Men, nå står det feks at du tar pause 1730 og da må en bare slippe det en har i henda. Anonymkode: e607c...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres utrolig deilig ut å slippe folk som absolutt skal prate hele pausen. Anonymkode: 6e9a9...999 Dere prater kanskje ellers? Det gjør ikke vi og da oftest ikke i pausen heller. Ikke noe 5 min utenom. Har selv jobbet mange år mange steder aldri opplevd dette. Anonymkode: e607c...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dere prater kanskje ellers? Det gjør ikke vi og da oftest ikke i pausen heller. Ikke noe 5 min utenom. Har selv jobbet mange år mange steder aldri opplevd dette. Anonymkode: e607c...c1b Men hva er det du vil prate om? Anonymkode: 9f41a...b6b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men hva er det du vil prate om? Anonymkode: 9f41a...b6b Prater du aldri med dine kollegaer? Vi får bare si hei og hade om vi ikke snakker i pausen Anonymkode: e607c...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har 17 år bak meg i barnehage, og der var det nøye på når vi hadde pause. Der måtte vi gå når den andre var ferdig, men ut ifra vakter. Etter å ha gitt av meg selv i flere timer, var det nydelig å stupe ned i telefonen. Hadde en kollega som irriterte seg over alle som gjorde dette, for hun ville prate. "Jeg har prata i hele dag, så jeg trenger litt ro når jeg har pause", måtte jeg si forsiktig. (Men jeg pratet ofte med henne - jeg ville ikke være frekk når hun skravla og fortalte om ting), men av og til måtte jeg si i fra halvveis i pausa at nå må jeg bare sjekke noe på tlf. Jeg jobber nå på kontor og bestemmer min egen pause. Det er nydelig! Er felles pause her 11.30, men ikke alle som er på avdelingen da. Så jeg tar meg lunsj 10.30 (er skrubbsulten), og heller en frukt felles med de som tar pause etterpå. Anonymkode: 1f38b...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden Jeg jobber på kontor. Kantina er åpen 11-12. Jeg pleier sitte i kantina for å spise og prate med kollegaer ca halve tiden, også går jeg tilbake til kontoret for å få pause alene resten. Har hjemmekontor to dager i uka så da gjør jeg som jeg vil. Anonymkode: 63d3d...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Prater du aldri med dine kollegaer? Vi får bare si hei og hade om vi ikke snakker i pausen Anonymkode: e607c...c1b Nei igrunn ikke. Snakker faglig da. Jeg er ikke en sosial person og ønsker ikke flere venner og bekjente. Jeg vil bruke pausene mine på å koble av, ikke stimulere andre sosialt. At du trenger noen å prate med er jo faktisk ikke andre sitt problem. Anonymkode: 9f41a...b6b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gud å glad jeg er for at jeg har tatt høyere utdannelse og kan bestemme over mine egne pauser. Anonymkode: 8468b...670 Jeg har også høyere utdannelse, men kan på ingen måte styre pauseavviklingen min. Ser ikke helt hva utdannelsesgrad har med pauseavvikling å gjøre? Anonymkode: 1ae28...dfb 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden Pilleville skrev (2 timer siden): 😅 Jeg har høyere utdannelse og har aldri bestemt egen pause. Anonymkode: 4ac78...b63 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber på kontor. Kantina er åpen 11-12. Jeg pleier sitte i kantina for å spise og prate med kollegaer ca halve tiden, også går jeg tilbake til kontoret for å få pause alene resten. Har hjemmekontor to dager i uka så da gjør jeg som jeg vil. Anonymkode: 63d3d...ef9 Oi! Har du ein time betalt lunsjpause!? Luksus 🤩 Anonymkode: 445a9...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gud å glad jeg er for at jeg har tatt høyere utdannelse og kan bestemme over mine egne pauser. Anonymkode: 8468b...670 Jeg har master og kan fortsatt ikke bestemme min egen pausetid 😅 tror ikke utdanningsnivå har noe med saken å gjøre Anonymkode: a6af3...520 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå