Blåsippa Skrevet 5. mars #21 Del Skrevet 5. mars Ikke enkelt å definere det med tiltrekning. Hva er det som gjør at venninna mi synes hennes kjæreste er tiltrekkende og ikke jeg? For meg er han en ok fyr, men ikke mer. Hadde ikke blitt date nr. to med ham, for å si det sånn. På en date må det være NOE der som gjør at det frister til gjentakelse, og det er gjerne sammensatt av både fysisk og mental tiltrekning for min del. Nytter ikke å bare ha et pent ytre hvis innsiden er tom og uinteressant. Å bli litt smått betatt er et bra utgangspunkt for møte nr. to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. mars #22 Del Skrevet 5. mars Jeg må kjenne tiltrekning, ja, men ikke nødvendigvis forelskelse. Men, det bør være følelser der, som i at man får sommerfugler i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #23 Del Skrevet 6. mars Tiltrekning, at jeg kjenner at jeg er nysgjerrig på å vite mer om han. At vi har mye å snakke om og av og til har jeg møtt noen igjen som jeg ikke har følt umiddelbar tiltrekning til pga. de var en jeg kunne tenkt meg som venn, men blir det ikke mer enn vennefølelse etter å ha møttes 2 -3 ganger så blir det ikke flere dater. Anonymkode: cd7d0...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #24 Del Skrevet 6. mars Date en er jo bare en «vits» så du skal være veldig rar å ekkel om jeg ikke vil møte deg en gang til. Slikt blir stort sett luket ut før det er aktuelt å møte noen uansett. Anonymkode: 8bcd5...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. mars #25 Del Skrevet 6. mars Som så mange andre sier; tiltrekning. Jeg må kjenne på om det er noe jeg jeg kan bygge videre på. Om kjemien mellom oss er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #26 Del Skrevet 6. mars Må kjenne at det er riktig kjemi der. AnonymBruker skrev (23 timer siden): Fordi om de virkelig syntes det, så kan de ikke bestemme det etter kun et møte. Et møte sier veldig lite om hvem du er og din personlighet. Anonymkode: b6b4f...6d5 Ett møte kan si veldig mye. Å vektlegge personligheten betyr ikke at man må bli kjent på ett dypere plan før man kan ta en vurdering. Hvor mange ganger må du møte en person før du kan få ett inntrykk av personligheten? En del inntrykk kan selvsagt endre seg etter hvert som man blir bedre kjent, men man klarer som oftest å kjenne i løpet av en første date om dette er en person man ønsker bli bedre kjent med, eller om det allerede er såpass ulikheter at det er like greit sette strek etter første møtet. Jeg har vært på mange første dates, hvor utseendemessig har han vært tipptopp, men jeg har likevel kjedet meg så mye at det har vært en lettelse når daten er over. Eller hvor jeg går hjem og tenker "wow, skjønner at han var singel altså...". Da gidder jeg ikke takke ja til en ny date, da føler jeg meg ganske trygg på at vi ikke matcher på personlighet. Anonymkode: b0392...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #27 Del Skrevet 6. mars At jeg er interessert… må ikke kjenne tiltrekning eller forelskelse nødvendigvis, men om ingen interesse kommer etter 2. date, gidder jeg ikke mer Anonymkode: 45e1f...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå