Bamseklemmer Skrevet 7. mars #81 Del Skrevet 7. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 23.13): Her er det jo en åpenbar løsning. TS kan da be med bamseklemmer på litt kos, han sier vel ikke nei takk til ei kåtsara! Anonymkode: 87857...c2b Det stemmer.. jeg sier aldri nei takk til ei kåtsara, for hun gir meg alltid store mengder nektar🥰 GrønnNellik68 skrev (20 timer siden): 😂😂😂😂😂 ja det må nå bli en bra match Takk for at du unner meg nytelse💓 Noe sier meg at du er TS, og har glemt anonknappen igjen?🫰🥰.....🙈 Endret 7. mars av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 7. mars #82 Del Skrevet 7. mars Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Det stemmer.. jeg sier aldri nei takk til ei kåtsara, for hun gir meg alltid store mengder nektar🥰 Takk for at du unner meg nytelse💓 Noe sier meg at du er TS, og har glemt anonknappen igjen?🫰🥰.....🙈 Nei jeg er ikke ts jeg har ikke det problemet hun har. Er motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #83 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 11.13): Vil bare knulle litt, men hvorfor blir jeg avvist hele tiden? Menn- hvordan liker dere at en dame prøver seg på dere? Jeg har vært ganske tydelig og rett frem, men dere liker kanskje ikke det? 😊 Jeg er også et par år for ung for deg. Jeg ble spurt på gata i Oslo etter fest om jeg ville ha sex for 20 år siden. Jeg var full og sa da instinktivt nei. Jeg husker ikke hvordan hun så ut, men jeg TROR vi hadde danset sammen inne på utestedet først. Hvis slike tilnærmelser kommer for brått, vil nok mange tenke hva som er skrevet med liten skrift. Jeg tipper de fleste menn har opplevd å bli plaget av de som vil selge sine tjenester. Det eneste stedet jeg har blitt plaget med dette i en hovedgate var faktisk på Karl Johan i Oslo. De kan være sinnsykt innpåslitne. Hvis det er noen jeg kjenner, så vil jeg først tenke er dette tull eller hva? Faren ved å si ja og deretter få «tulla» er høyst til stede. Det er noen som spøker på måter jeg ikke klarer å fange opp. Dermed tror jeg det må brukes litt tid til oppvarming og bli litt kjent før man kan gå på sexen-spørsmålet. Han må være trygg på at han bare blir «fucked» på den hyggelige måten. Anonymkode: 9e3e6...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #84 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 11.45): Hvordan tenker du jeg skremmer dem? Burde jeg være veldig søt og forsiktig på måten jeg prøver meg på tenker du? Eller skremmer generelt det at jeg vil ha sex? Anonymkode: 67192...289 Du er for direkte om ønsket ditt. Husk menn liker jakten. Prøv å fremstå litt mer sjenert og flørtete, slik han TROR han vinner når han få ha sex med deg. Trust me. K34. Anonymkode: 7147d...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #85 Del Skrevet 7. mars Er det virkelig ingen som skjønner at dette er en annonse fra en prostituert? Anonymkode: c8b2a...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #86 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 11.13): Jeg får høre at jeg har mye sjarm, men likevel blir jeg stadig avist føler jeg. Jeg er 34 år og prøver meg mest på menn mellom 49-55 år, Du må jo heller gå etter menn som faktisk er potente! Enten det, eller så virker du altfor desperat som gjør at de mister lyst. Anonymkode: cbf0b...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 7. mars #87 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det virkelig ingen som skjønner at dette er en annonse fra en prostituert? Anonymkode: c8b2a...d5b Nei hvor tok du det fra? Ja hvis mannfolka må betale for knullet så blir det selvsagt vanskeligere å finne menn som bare vil knulle, da må de være depserate nok eller ha nok penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #88 Del Skrevet 7. mars Du kan jo opprette en konto på wordfeud, og ha et sånn passe sexy bilde av deg selv der 😊 Anonymkode: f7c6e...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #89 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan jo opprette en konto på wordfeud, og ha et sånn passe sexy bilde av deg selv der 😊 Anonymkode: f7c6e...759 Hahaha, smart! Utrolig hvor mange forespørsler man får der.. Anonymkode: 7eb9d...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. mars #90 Del Skrevet 8. mars GrønnNellik68 skrev (19 timer siden): Nei jeg er ikke ts jeg har ikke det problemet hun har. Er motsatt. Ok.. Jeg tror vi begge begynner å dra litt på årene, men ikke ferdig.. så vi ligger vel i posen "Too good to go", og håper en gjærrigknark tar oss med hjem.. Jeg synes spesiellt wienerbrødet er best, når det nærmer seg ut på datoen.. og den møreste beste saftigste biffen, har en rabatt på 50%😅 Så kunsten er å ta vare på, og unne noe godt.. Jeg ønsker deg det ofte, selv om jeg ikke vet noe om deg💓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 8. mars #91 Del Skrevet 8. mars Kanskje du underbevisst velger menn som ikke ønsker sex med deg. Menn eldre enn deg som har seksuelle preferanser "sin egen alder/ litt eldre enn seg selv" kan utstråle en slags sexy utilgjengelighet for yngre damer. (Nå vil kanskje noen på KG si at slike menn ikke eksisterer, selv om vi finnes og vet hva vi liker og ikke liker) En annen ting er at mange har erfart at sex ikke alltid bare er sex selv om det var "avtalen" i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 8. mars #92 Del Skrevet 8. mars Nå har jeg lest grundig, nærmest studert tråden syns jeg. Umiddelbart ringte trolle-bjella, men så dro det seg til når TS skriver at hun gjør akkurat som jeg drømmer om en dame skal gjøre: nærme seg og være litt "på", litt direkte, litt (og siden mer..) frekk når det blir satt pris på. Jeg har skrevet meldinger til brukere her før og hadde gjort det for LENGE siden hvis ikke det var nok et anonymt krek som virrer rundt her. Og kanskje må man være det, anonym for ikke å drukne slik noen dame-brukere i tråden beskriver. Det er vel en ulykkelig kombinasjon av noe som helt ok vanlig/jevnt attraktive damer ønsker seg som mindre pene, litt for sjelden vaskede menn ikke klarer å motstå. I hvert fal ikke etter de øllene som skal til for at de skal vise interessen. Gjelder begge kjønn her, tenk hvindende quinde i litt for lite klær i snøføyka etter p^hjulepord. Den gang det var snø og julebord var slik de ikke er nå. Nuvel. Det er sjelden, men jeg syns faktisk ikke jeg har Svaret(tm) på problemet her. Og det gnager meg her jeg sitter, mitt i målgruppen til trådens ungmø: ukependler som inderlig savner en å ha det hyggelig med når det passer for begge, bli kjent med, ha det hyggeligere, og så bort etter. Det kan gå bra lenge, men så er det den her da: Syngemann skrev (48 minutter siden): En annen ting er at mange har erfart at sex ikke alltid bare er sex selv om det var "avtalen" i begynnelsen. Eller som jeg har tenkt: det er enklete å begynne å knulle enn å slutte med det. Forstå meg rett: det kan være MYE glede & moro mens det er gøy, men det er lurt å være ærlig og tenke seg om underveis, her som i andre sammenhenger. Den der med at menn (og jeg hadde lyst til å skrive med stor M, men det kan fort bli tolket som feil type menn) ikke er med hvis damen er tydelig, den går jeg ikke på. Da er det menn som innser de ikke kan være med av ymse årsaker, feks at de er opptatt eller noe sånt. Og tydelig er ikke vulgær, husk det og TS virker langt unna det siste her. Akja.. Jeg får male gulvlister og håpe hun skriver da, søtnosen.. 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 8. mars #93 Del Skrevet 8. mars nynorsklover skrev (På 5.3.2025 den 14.18): Hei TS. Her tror jeg at jeg genuint kan gi deg et nyttig svar som en dreven rev på feltet. Mannfolk er redd for direkte kvinner, men for å få dem må man være direkte. Arhh.. My girl tenkte jeg her. Men så bommer du litt: menn som er interessert er ikke redd damer som er på. Det med interessen er viktig, og så er det noe med alder som TS kanskje har fått mer med seg enn deg. Alder trnger ikke være mer enn et tall, men som regel (og til en viss grad) forhåpentlig endrer de seg litt med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå