GrønnNellik68 Skrevet 5. mars #41 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hææææ ???? .... 😯 Hetrofile menn ?? Den må du forklare litt nærmere tror jeg Anonymkode: ed5d3...32f Ta en tur på chat.no og finn ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #42 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): ...på nettet møter jeg bare på menn som trekker seg så snart samtalen begynner å komme inn på å finne en dag for og møtes. De er gira helt frem til det. Anonymkode: 67192...289 På nettet hvor da? Anonymkode: 4917a...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #43 Del Skrevet 5. mars Det er noe usexy med altfor direkte «skal vi knulle», da. Jeg elsker sex, men har mistet tenningen hvis noen som vil ligge med meg er for grov og eksplisitt før vi har møttes. Det er litt som at det er mer pirrende å se glimt av kjønnsorgan gjennom undertøy enn å få blitzbilde av kjønnsorganet liksom. «Jeg vil møte deg og sprute deg full og knulle hele natta»= neitakk «Synes du er søt. Skulle vi funnet på noe hyggelig en kveld? Film, vin og se hva som skjer?»= ja takk til det som åpenbart blir sex Anonymkode: 7ef2a...f7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #44 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg snakker da om helt vanlig menn. Såklart hadde jeg tatt "hva som helst" så hadde jeg jo fått meg noe, men må være noe som tenner meg. Som sagt er de jeg prøver meg på helt vanlig menn, intet mer eller mindre. Jeg får høre at jeg har mye sjarm, men likevel blir jeg stadig avist føler jeg. Jeg er 34 år og prøver meg mest på menn mellom 49-55 år, da ofte de tenner meg mest. Men de vil ikke ha meg🤷♀️ Utseendemessig er jeg helt ok, intet mer eller mindre jeg heller. Er veldig feminin. Har mye humor og glimt i øyet. Vil bare knulle litt, men hvorfor blir jeg avvist hele tiden? Menn- hvordan liker dere at en dame prøver seg på dere? Jeg har vært ganske tydelig og rett frem, men dere liker kanskje ikke det? 😊 Anonymkode: 67192...289 Slike damer som dette eksisterer ikke, så ikke merkelig at du ikke får napp! Anonymkode: ae408...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #45 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, er nok det som det står på litt her også da kanskje. Er ikke sikkert de finner meg attraktiv og dermed er interessert. Tror muligens jeg misforstår kjemien noen ganger, at selvom kjemien er god så er det nok kun vennskapelig fra dem sin side 😊 Hvor gammel er du om jeg kan spørre? Mtp at du sier da du var ung kontra nå. Anonymkode: 67192...289 Jeg tror du er inne på noe vesentlig. Jeg har også erfart atå god kjemi og god stemning kan bli tolket som en «interesse», enda den kun er vennskapelig . Jeg har også blitt «beskyldt» for å flørte, enda det overhode ikke var intensjonen og jeg ikke hadde den type interesse. Sånt kan skje når man er en typisk utadvendt type hvor latteren sitter løst😊 Jeg er 47 Anonymkode: c1591...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #46 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror du er inne på noe vesentlig. Jeg har også erfart atå god kjemi og god stemning kan bli tolket som en «interesse», enda den kun er vennskapelig . Jeg har også blitt «beskyldt» for å flørte, enda det overhode ikke var intensjonen og jeg ikke hadde den type interesse. Sånt kan skje når man er en typisk utadvendt type hvor latteren sitter løst😊 Jeg er 47 Anonymkode: c1591...90a Det er nok sikkert det som er greia mye for meg da. Må med andre ord slutte å tenke å være "innbilsk" 🤣 Takk for svar 😊 Anonymkode: 67192...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #47 Del Skrevet 5. mars Dette må være tull? Letteste i verden å finne en mann å ligge med Anonymkode: ef870...7e9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #48 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette må være tull? Letteste i verden å finne en mann å ligge med Anonymkode: ef870...7e9 Nei. De jeg vil ligge med vil ihvertfall ikke ligge med meg, det er ikke tull. Anonymkode: 67192...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #49 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dette må være tull? Letteste i verden å finne en mann å ligge med Anonymkode: ef870...7e9 Som mann, litt eldre enn målgruppen til ts, så var det min spontane tanke også. At dette måtte være trolling. Men noen tanker hvis vi går ut fra at det ikke er det: Som flere her vært inne på avhenger mye av måten ts tar kontakt på. Tid, sted og kontekst for kontakten kan også gjøre stor forskjell. Det er stor forskjell på å bli tilsnakket av en dame på et utested, og mens man venter på bussen på vei til/fra jobb. De fleste menn har nok et aktivert "Er det for godt til være sant, så er det for godt til å være sant" filter. Hvis en (attraktiv) kvinne et tosifret antall år yngre enn oss selv tar kontakt, så klassifiseres det veldig fort i den kategorien. Litt fordi de fleste menn (tro det eller ei!) har et realistisk forhold til eget attraktivitetsnivå. Litt fordi vi nok er litt på vakt i forhold at noen kødder med oss, og vi vil beskytte oss selv fra å dumme oss ut. Litt fordi de fleste menn (igjen tro det eller ei!) er ganske obs på at mest sannsynlig så er en kvinne som snakker til oss bare hyggelig, og vi er forsiktige med å "innbille oss noe". Anonymkode: cbd15...2aa 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #50 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg snakker da om helt vanlig menn. Såklart hadde jeg tatt "hva som helst" så hadde jeg jo fått meg noe, men må være noe som tenner meg. Som sagt er de jeg prøver meg på helt vanlig menn, intet mer eller mindre. Jeg får høre at jeg har mye sjarm, men likevel blir jeg stadig avist føler jeg. Jeg er 34 år og prøver meg mest på menn mellom 49-55 år, da ofte de tenner meg mest. Men de vil ikke ha meg🤷♀️ Utseendemessig er jeg helt ok, intet mer eller mindre jeg heller. Er veldig femintiin. Har mye humor og glimt i øyet. Vil bare knulle litt, men hvorfor blir jeg avvist hele tiden? Menn- hvordan liker dere at en dame prøver seg på dere? Jeg har vært ganske tydelig og rett frem, men dere liker kanskje ikke det? 😊 Anonymkode: 67192...289 tinder? Anonymkode: 0c990...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #51 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. De jeg vil ligge med vil ihvertfall ikke ligge med meg, det er ikke tull. Anonymkode: 67192...289 Da er du vel for kresen da. Anonymkode: d08ce...71a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #52 Del Skrevet 5. mars Dette hørtes rett og slett veldig rart ut. Jeg hadde Tinderprofil da jeg var i begynnelsen av 30-årene, skrev ingenting på profilen om hvorvidt jeg ønsket seriøst forhold eller uforpliktende moro (skrev svært lite i det hele tatt), og bildene mine var "helt vanlige", altså ikke filter for å se penere ut, ikke lettkledd, ikke sexy klær eller posering foran speilet eller slikt, og jeg fikk jo MASSE meldinger fra menn! Hver dag. MANGE forespørsler om å møtes. Kunne velge og vrake. Er 100% sikker på at jeg kunne blitt knullet av alle som kontaktet meg, om jeg hadde hatt lyst. Trodde dette var vanlig for oss damer? Anonymkode: e8ccb...6f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #53 Del Skrevet 5. mars Jeg synes det er så rart at andre synes tråden min er rar. Det er jo ikke sånn at jeg prøver meg på alt og alle, klart jeg hadde fått napp da. Men de jeg prøver meg på avviser meg, opplever heller ikke at den aldergruppen jeg ønsker prøver seg på meg. Litt yngre enn meg selv og samme alder derimot vet jeg om flere interesserte, men jeg ønsker sex med en mer moden mann. Jeg har fått ut av denne tråden her at jeg mest sannsynlig misstolker signalene fra de mennene jeg prøver meg på, at de egentlig bare ønsker vennskap. Det er vel der det ligger og jeg blir derfor avvist. Anonymkode: 67192...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5. mars #54 Del Skrevet 5. mars (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg snakker da om helt vanlig menn. Såklart hadde jeg tatt "hva som helst" så hadde jeg jo fått meg noe, men må være noe som tenner meg. Som sagt er de jeg prøver meg på helt vanlig menn, intet mer eller mindre. Jeg får høre at jeg har mye sjarm, men likevel blir jeg stadig avist føler jeg. Jeg er 34 år og prøver meg mest på menn mellom 49-55 år, da ofte de tenner meg mest. Men de vil ikke ha meg🤷♀️ Utseendemessig er jeg helt ok, intet mer eller mindre jeg heller. Er veldig feminin. Har mye humor og glimt i øyet. Vil bare knulle litt, men hvorfor blir jeg avvist hele tiden? Menn- hvordan liker dere at en dame prøver seg på dere? Jeg har vært ganske tydelig og rett frem, men dere liker kanskje ikke det? 😊 Anonymkode: 67192...289 Det er kanskje ikke vanlige A4 menn du skal lete etter? Hva om du leter etter en mann som gir deg omsorg for din nytelse🥰 Da blir oralen så mye mere lidenskapelig og begjærlig. Han er oppfinnsomhet og behjelpelig for å øke nytelsen din.. Så det er en fordel om han har seksuell forståelse, så slipper du mye misforståelser.. men heller få drømmene dine oppfylt. Menn generelt tror at det bare handler om å knulle, forså å løpe ut døra.. Det er sjelden de ligger over og vil pjuske og kose med deg om mårran. Uansett sex med en kvinne, kjent eller ukjent.. Totalopplevelsen er kjempeviktig.. vi bør ha noe å gjøre når vi ikke har sex.. Det er enkelt.. vi kan ta en gåtur og prate sammen.. spise litt mat ute eller velge å lage litt kos hjemme.. Finn på noe som gjenspeiler et vanlig liv med en partner. Den godfølelsen endres oss, vi skaper noe hyggelig vi sjelden sier nei til senere.. Gjensynsgleden kommer fort tilbake.. enkelte ganger så fort, at jeg må ringe og takke for opplevelsen vi nettopp hadde sammen.. Nei.. sex uten den totalopplevelse er ikke sex🥰 Endret 5. mars av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 5. mars #55 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg synes det er så rart at andre synes tråden min er rar. Det er jo ikke sånn at jeg prøver meg på alt og alle, klart jeg hadde fått napp da. Men de jeg prøver meg på avviser meg, opplever heller ikke at den aldergruppen jeg ønsker prøver seg på meg. Litt yngre enn meg selv og samme alder derimot vet jeg om flere interesserte, men jeg ønsker sex med en mer moden mann. Jeg har fått ut av denne tråden her at jeg mest sannsynlig misstolker signalene fra de mennene jeg prøver meg på, at de egentlig bare ønsker vennskap. Det er vel der det ligger og jeg blir derfor avvist. Anonymkode: 67192...289 Om du nå tar en av de som faktisk vil ligge med deg.... bare engang i blant.... Da blir frustrasjonen din antakelig mindre.... Og du vil få mer overskudd til å finne det du faktisk søker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 5. mars #56 Del Skrevet 5. mars En annen viktig ting og forstå er at modenhet ikke nødvendigvis følger alder.... Jeg har vært sammen med jenter mye yngre enn meg, som var modne og mye mer voksne enn alderen skulle tilsi... Så er ikke sikkert du finner en mer moden mann bare fordi han er mye eldre enn deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #57 Del Skrevet 5. mars Kanskje du gir crazy vibes. Er jo litt sånn borderline det du driver med? Anonymkode: 5b9a7...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #58 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått ut av denne tråden her at jeg mest sannsynlig misstolker signalene fra de mennene jeg prøver meg på, at de egentlig bare ønsker vennskap. Mest sannsynlig ja. Anonymkode: d08ce...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #59 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kanskje du gir crazy vibes. Er jo litt sånn borderline det du driver med? Anonymkode: 5b9a7...ff1 Borderline faktisk, fordi jeg av og til prøver meg på litt eldre menn og er relativt tydelig på hva jeg ønsker. Javel 🤷♀️ Anonymkode: 67192...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 5. mars #60 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Borderline faktisk, fordi jeg av og til prøver meg på litt eldre menn og er relativt tydelig på hva jeg ønsker. Javel 🤷♀️ Anonymkode: 67192...289 Ikke hør på han... Han er bare misunnelig på at damer som deg finnes, men han har ikke funnet en selv Jeg synes du er tøff som gidder dele utfordringene dine her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå