AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Skrevet 5. mars Jeg snakker da om helt vanlig menn. Såklart hadde jeg tatt "hva som helst" så hadde jeg jo fått meg noe, men må være noe som tenner meg. Som sagt er de jeg prøver meg på helt vanlig menn, intet mer eller mindre. Jeg får høre at jeg har mye sjarm, men likevel blir jeg stadig avist føler jeg. Jeg er 34 år og prøver meg mest på menn mellom 49-55 år, da ofte de tenner meg mest. Men de vil ikke ha meg🤷♀️ Utseendemessig er jeg helt ok, intet mer eller mindre jeg heller. Er veldig feminin. Har mye humor og glimt i øyet. Vil bare knulle litt, men hvorfor blir jeg avvist hele tiden? Menn- hvordan liker dere at en dame prøver seg på dere? Jeg har vært ganske tydelig og rett frem, men dere liker kanskje ikke det? 😊 Anonymkode: 67192...289 1
GrønnNellik68 Skrevet 5. mars #2 Skrevet 5. mars Dummeste jeg har lest. Fins ikke noe enklere enn å finne menn som vil knulle, men å finne noen som er emosjonelt tilgjengelig er vanskelig. Så tenker.. nettroll. 16 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Skrevet 5. mars GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden): Dummeste jeg har lest. Fins ikke noe enklere enn å finne menn som vil knulle, men å finne noen som er emosjonelt tilgjengelig er vanskelig. Så tenker.. nettroll. Ehm ok? Jo altså, jeg sliter med å bli avvist av dem jeg prøver meg på. Så dette er et reelt innlegg. Ts Anonymkode: 67192...289 1
Haldrup Skrevet 5. mars #4 Skrevet 5. mars Her har du vel bare 2 valg TS.... Enten så endrer du på målgruppen din, eller så må du finne deg i at du ikke får sex.... Hvor bor du?.... Er utvalget bra eller er du for kresen? 3
GrønnNellik68 Skrevet 5. mars #5 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ehm ok? Jo altså, jeg sliter med å bli avvist av dem jeg prøver meg på. Så dette er et reelt innlegg. Ts Anonymkode: 67192...289 Hvordan er det mulig å bli avvist for sex? Noen knuller jo alt med puls. Så det tror jeg ikke noe på. Og for ett knull kan de som ikke er noen modeller få ganske så kjekke menn til det formålet. 1 4
Haldrup Skrevet 5. mars #6 Skrevet 5. mars GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): Hvordan er det mulig å bli avvist for sex? Noen knuller jo alt med puls. Så det tror jeg ikke noe på. Og for ett knull kan de som ikke er noen modeller få ganske så kjekke menn til det formålet. Om du ikke tror på TS sin problemstilling.... Hvorfor bryr du da deg med å svare i det hele tatt...!!!!! Ditt innspill her er tydeligvis helt unødvendig....! 8
Soft mann Skrevet 5. mars #7 Skrevet 5. mars Det var jo trist å høre. Eg e 55 å eg kunne nok ha hjulpet deg. Men kanskje du skremmer menn med din veldig interesse for sex. Eg vet ikke 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #8 Skrevet 5. mars Haldrup skrev (13 minutter siden): Her har du vel bare 2 valg TS.... Enten så endrer du på målgruppen din, eller så må du finne deg i at du ikke får sex.... Hvor bor du?.... Er utvalget bra eller er du for kresen? Jeg bor i en relativt stor by faktisk. Mulig jeg er for kresen da, selvom jeg ikke synes det selv. Prøver meg på veldig vanlige menn, men må jo såklart tenne på noe med mannen da. Eller så er jeg for aggressiv i måten jeg prøver meg kanskje, føler jeg er dirkete. Er det skremmende? Anonymkode: 67192...289
AnonymBruker Skrevet 5. mars #9 Skrevet 5. mars Soft mann skrev (5 minutter siden): Det var jo trist å høre. Eg e 55 å eg kunne nok ha hjulpet deg. Men kanskje du skremmer menn med din veldig interesse for sex. Eg vet ikke Hvordan tenker du jeg skremmer dem? Burde jeg være veldig søt og forsiktig på måten jeg prøver meg på tenker du? Eller skremmer generelt det at jeg vil ha sex? Anonymkode: 67192...289
AnonymBruker Skrevet 5. mars #11 Skrevet 5. mars Det letteste er vel å gjøre seg selv tilgjengelig på byen, uten å direkte sjekke opp. Eller å bli med på sexsider. Anonymkode: 4917a...b75 2
Soft mann Skrevet 5. mars #12 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan tenker du jeg skremmer dem? Burde jeg være veldig søt og forsiktig på måten jeg prøver meg på tenker du? Eller skremmer generelt det at jeg vil ha sex? Anonymkode: 67192...289 Du virker veldig selvsikker, som jo er positivt. Kanskje menn føler at du har preferanser/krav, ønsker i forhold til eventuell sex, som tilsier at du har masse erfaring, dette kan virke skremmende. Spesielt for oss gamle som kanskje kommer fra et ekteskap uten sex eller kjedelig sex 1
Kristian Skrevet 5. mars #13 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg bor i en relativt stor by faktisk. Mulig jeg er for kresen da, selvom jeg ikke synes det selv. Prøver meg på veldig vanlige menn, men må jo såklart tenne på noe med mannen da. Eller så er jeg for aggressiv i måten jeg prøver meg kanskje, føler jeg er dirkete. Er det skremmende? Anonymkode: 67192...289 Kanskje det faktisk dette som er problemet, at du er for kresen. Det finnes sikkert en del menn som tar hva som helst, men myten om at alle menn er villige til å knulle alt med puls og to ben synes jeg vi kan kutte ut. 5 1 7
AnonymBruker Skrevet 5. mars #14 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det letteste er vel å gjøre seg selv tilgjengelig på byen, uten å direkte sjekke opp. Eller å bli med på sexsider. Anonymkode: 4917a...b75 Byen har jeg ikke hatt så god opplevelse med fordi jeg synes fulle menn ikke er så festlige å sjekke opp. Sexsider har jeg ikke prøvd så mye, men de gangene jeg har prøvd så virker de fleste til å trekke seg så fort det blir snakk om og møtes. At de bare liker praten liksom. Ts Anonymkode: 67192...289
GrønnNellik68 Skrevet 5. mars #15 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg bor i en relativt stor by faktisk. Mulig jeg er for kresen da, selvom jeg ikke synes det selv. Prøver meg på veldig vanlige menn, men må jo såklart tenne på noe med mannen da. Eller så er jeg for aggressiv i måten jeg prøver meg kanskje, føler jeg er dirkete. Er det skremmende? Anonymkode: 67192...289 hvis du er for på seksuelt så kan mannfolk tro du er en mann. Det ser jeg og ser på enkelte chatter der menn bruker jentenick for å få snakket om sex med mannfolk. 5
Mina77 Skrevet 5. mars #16 Skrevet 5. mars Hvordan du går frem kommer jo ann på settingen. Hvor er du leter her? Er du på byen eller på storsenteren? Er jo masse miljøer for de som kun ønsker sex, oppsøke de kanskje?
AnonymBruker Skrevet 5. mars #17 Skrevet 5. mars GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): hvis du er for på seksuelt så kan mannfolk tro du er en mann. Det ser jeg og ser på enkelte chatter der menn bruker jentenick for å få snakket om sex med mannfolk. Dette er menn som vet jeg er dame, altså møtt meg via jobb, venner eller hobby. Anonymkode: 67192...289 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #18 Skrevet 5. mars GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden): Det ser jeg og ser på enkelte chatter der menn bruker jentenick for å få snakket om sex med mannfolk. Hææææ ???? .... 😯 Hetrofile menn ?? Den må du forklare litt nærmere tror jeg Anonymkode: ed5d3...32f 2 1
Flintis Skrevet 5. mars #19 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg snakker da om helt vanlig menn. Såklart hadde jeg tatt "hva som helst" så hadde jeg jo fått meg noe, men må være noe som tenner meg. Som sagt er de jeg prøver meg på helt vanlig menn, intet mer eller mindre. Jeg får høre at jeg har mye sjarm, men likevel blir jeg stadig avist føler jeg. Jeg er 34 år og prøver meg mest på menn mellom 49-55 år, da ofte de tenner meg mest. Men de vil ikke ha meg🤷♀️ Utseendemessig er jeg helt ok, intet mer eller mindre jeg heller. Er veldig feminin. Har mye humor og glimt i øyet. Vil bare knulle litt, men hvorfor blir jeg avvist hele tiden? Menn- hvordan liker dere at en dame prøver seg på dere? Jeg har vært ganske tydelig og rett frem, men dere liker kanskje ikke det? 😊 Anonymkode: 67192...289 Situasjonen relativt ung dame som hadde kommet med et ønske om sex rett ut av intet minner vel litt om tinærming fra prostituerte og det er vel da lett å takke nei. Hadde du derimot spurt om en date, kopp kaffe og en prat eller lignende og så gått gjennom det hele i ro og mak og vært seriøs tipper jeg det hadde gått bedre. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #20 Skrevet 5. mars Mina77 skrev (11 minutter siden): Hvordan du går frem kommer jo ann på settingen. Hvor er du leter her? Er du på byen eller på storsenteren? Er jo masse miljøer for de som kun ønsker sex, oppsøke de kanskje? Ikke så mye på byen. På byen er menn interessert, men da yngre menn enn hva jeg ønsker. Jeg synes ikke det er noe gøy å sjekke opp fulle menn heller. Jeg sjekker opp menn jeg allerede har møtt via noe sted. Enten via jobb, hobby, felles bekjente osv. Har ikke prøvd sexmiljøer enda. Anonymkode: 67192...289
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå