AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Mannen skal begynne på yoga som ledd i behandling av utbrenthet. Jeg har bare såvidt vært på yoga med damer, så jeg lurer på hva menn har på seg der? Bare vanlig treningstøy med en t-skjorte og shorts eller løpebukse? Man bør vel ha sokker? Anonymkode: 7d849...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Oi, mente å poste dette i treningsforumet, men får jo ikke flyttet det. Men noen her vet det kanskje også? Anonymkode: 7d849...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars På yogastudioet jeg trener kommer menn og kvinner i vanlig trengingstøy, alt fra tskjorter og shorts, thights, joggebukser. Klær man har god bevegelighet i. Eneste oppmodingen er at vi ikke stinker parfyme. Vi trener i barfot. Anonymkode: 98033...42a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): På yogastudioet jeg trener kommer menn og kvinner i vanlig trengingstøy, alt fra tskjorter og shorts, thights, joggebukser. Klær man har god bevegelighet i. Eneste oppmodingen er at vi ikke stinker parfyme. Vi trener i barfot. Anonymkode: 98033...42a Supert, takk for svar 🙂 Anonymkode: 7d849...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå