AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Pga utprøving av medisiner gikk jeg ganske mye opp og ned i vekt fra midten til og slutten av 20-årene. Er i midten av 30-årene og har holdt en jevn vekt i 30-årene. Er normalvektig, kroppen hadde nok sett bedre ut om jeg gikk ned noen kg til. Det plager meg hvor gammel og dratt jeg er blitt i ansiktet av dette. Mistet underhudsfett, mye overflødig hud som henger og siger, dype mimikkrynker. Hengende hud under haken. Hengende hud rund kjeven. Om vektøkning kan fikse dette vurderer jeg nesten heller å bare feite meg opp, for dette ansiktet kan jeg ikke leve med. Anonymkode: bc3ee...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Vektøkning, men riktig type mat, vil gi deg både ansiktsfett og bedre struktur. Ikke gå på fetekur med hveteboller og pizza, spis næringsrik mat med mye kollagen og riktig sammensetning av aminosyrer m.m. Animalske kilder til protein (rødt kjøtt også), og ellers sunn tilnærming til evnt grønt, bær, nøtter, frø. Det finnes sikkert kosmetiske tiltak også som du kan snakke med salonger om, men kosthold er vel så viktig etter min erfaring. Anonymkode: e1f23...67c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Det finnes ingen garantier for at fettet legger seg akkurat på ansiktet ditt. Anonymkode: 23aa0...3a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå